کد خبر: 286938
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۰:۵۹:۱۹
| |

موانع بسیار رئال برای خرید پوگبا

اگرچه «زین الدین زیدان» و باشگاه رئال مادرید، «پل پوگبا» را در اولویت خریدهای تابستانی خود قرار داده اند اما دستمزد کنونی وی در منچستریونایتد یکی از موانع اصلی این انتقال محسوب می شود.

موانع بسیار رئال برای خرید پوگبا
کد خبر: 286938
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۰:۵۹:۱۹

اعتمادآنلاین| روزنامه آ. اس اسپانیا روز دوشنبه نوشت: سرمربی رئال مادرید نسبت به استفاده از خدمات «پل پوگبا» مهاجم فرانسوی باشگاه منچستریونایتد علاقه مند بوده و این موضوع را به دفعات در کنفرانس های مطبوعاتی تایید کرده است.


با این وجود، هر گونه انتقال احتمالی مرد فرانسوی به پایتخت اسپانیا منوط به مذاکره و رفع سه مانع موجود است: دستمزد باشگاه، «ماینو رایولا» مدیر برنامه ها و شخص بازیکن.


رئال مادرید همواره در خصوص حصول اطمینان از ایجاد تعادل دستمزد بازیکنان محتاط بوده و این در حالی است که دستمزد کنونی ملی پوش شیاطین سرخ یکی از موانع اصلی بر سر این انتقال محسوب می شود.


براساس اطلاعاتی که به دست روزنامه آ. اس اسپانیا رسیده است، در آمد خالص پوگبا در یونایتد هم اکنون سالیانه 17 میلیون یورو است.


در صورتی که کهکشانی ها بخواهند دستمزدی معادل همین مبلغ برای پوگبا پرداخت کنند آنگاه این بازیکن بالاتر از بازیکنانی همچون «گرت بیل» (سالی 15 میلیون یورو) و «سرخیو راموس» (سالی 11.8 میلیونی یورو)، به پردرآمدترین بازیکن تیم مادریدی بدل خواهد شد.


با وجود نظر مثبت هافبک 26 ساله یونایتد برای کوچ به سانتیاگو برنابئو اما احتمال اینکه این بازیکن به مبلغی کمتر از دستمزد دریافتی کنونی خود، رضایت دهد، پایین است.


این در حالی است که بُعد مالی و اقتصادی قضیه تنها مانع پیش روی زیدان برای امضای قرارداد با پوگبا به شمار نمی رود؛ به عبارت دیگر پس از سپری شدن یک فصل نه چندان رضایت بخش برای شیاطین سرخ، این باشگاه باید حس تازه ای از اعتقاد و باور را به هواداران دلزده خود تزریق کند و فروش یکی از دارایی های ارزشمند و نام های بزرگ باشگاه به احتمال فراوان موج تازه ای از استیصال را به هواداران وفادار اولدترافورد منتقل خواهد کرد.


و در نهایت، آخرین مانع بر سر این انتقال، مدیر برنامه های پوگبا است؛ روابط مرد هلندی و باشگاه رئال متشنج بوده و پیش بینی محتملی که با آغاز هر گونه مذاکره احتمالی برای این انتقال می شود این است که رایولا سخت ترین نوع معامله را انتخاب می کند تا از این طریق علاوه بر تامین منافع خود و موکلش، باشگاه مادریدی را به دردسر بیاندازد.


با این حال، در آستانه اتمام فصل، زیدان و کادر فنی وی از همین حالا خود را در برنامه های فصل 2019 - 2020 غرق کرده اند و پوگبا یکی از اولویت های مرد فرانسوی در جهت تحقق این اهداف و برنامه ها محسوب می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها