کد خبر: 287018
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۳:۰۷:۲۵
| |

سیمئونه درآمد اتلتیکو را بالا برده است

سرمربی آرژانتینی باعث شده است اتلتیکو مادرید هر سال در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و باشگاه از این طریق به خوبی درآمدزایی کند.

سیمئونه درآمد اتلتیکو را بالا برده است
کد خبر: 287018
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۳:۰۷:۲۵

اعتمادآنلاین| ‌ دیگو پابلو سیمئونه، باشگاه اتلتیکومادرید را میلیونر کرد. شاید به همین خاطر از لحاظ دستمزد گران‌ترین سرمربی جهان است.

شاید به همین خاطر است که باشگاه هر سال یک چیز از او می‌خواهد: صعود به لیگ قهرمانان اروپا. این موضوع برای روخی بلانکو کم اهمیت نیست. سرمربی آرژانتینی از این روش حساب باشگاه را پر می‌کند.اتلتیکو شنبه با پیروزی برابر ایبار صعودش به لیگ قهرمانان را قطعی کرد. این موضوع اهمیت دارد با وجود این که تیم در مارس نمی‌تواند جامی را بالای سر ببرد. حضور دائمی قرمز و سفیدپوشان در لیگ قهرمانان مهم است، اتفاقی که پیش از سیمئونه خیلی کم رخ می‌داد.

با حضور سرمربی آرژانتینی اتلتیکو برای هفتمین فصل پیاپی است که به این رقابت‌ها صعود می‌کند که این اتفاق پول زیادی به باشگاه مادریدی تزریق کرده است. روخی بلانکو در مجموع بدون احتساب 16 میلیون یورو فصل گذشته، قهرمانی در لیگ اروپا و حق پخش و اسپانسر توانسته است 325 میلیون یورو از این بازی‌ها به دست آورد.

اتلتیکو که در فصل 14 - 2013 توانست به فینال لیگ قهرمانان برسد 50 میلیون و 480 هزار یورو به دست آورد. یک فصل بعد که در یک چهارم نهایی حذف شد 43 میلیون و 723 هزار یورو درآمدزایی کرد. این تیم دوباره در سال 2016 به فینال صعود کرد و باز هم برابر رئال مادرید ناکام ماند. با این حال بهترین درآمدزایی‌اش را به ثبت رساند و 69 میلیون و 665 هزار یورو کسب کرد. روخی بلانکو در فصل 17-2016 به نیمه نهایی رسید و توانست 60 میلیون و 615 هزار یورو به دست آورد.

این تیم فصل گذشته در مرحله گروهی حذف شد و تنها 31.7 میلیون یورو درآمدزاییداشت با این حال با قهرمانی در لیگ اروپا این رقم به 47 میلیون رسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها