کد خبر: 287073
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۴:۲۹:۳۳
| |

تشکیلات خودگردان:

اجازه اجرای «معامله قرن» را نخواهیم داد

معاون نخست‌وزیر و وزیر اطلاع‌رسانی فلسطین اعلام کرد: ما هرگز اجازه نمی‌دهیم که توطئه معامله قرن اجرایی شود.

اجازه اجرای «معامله قرن» را نخواهیم داد
کد خبر: 287073
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ۱۴:۲۹:۳۳

اعتمادآنلاین| «نبیل ابوردینه» معاون نخست‌وزیر و وزیر اطلاع‌رسانی فلسطین در کنفرانس مطبوعاتی خود در حاشیه همایش رسانه‌های عربی که در کویت در حال برگزاری است، ضمن تاکید بر عزم و اراده دولت تشکیلات خودگردان فلسطین برای دفاع از حق و حقوق فلسطینیان در تمامی عرصه‌های بین‌المللی و عربی، خاطرنشان کرد: ما هرگز اجازه نخواهیم داد توطئه معامله قرن اجرایی شود و هرگز نمی‌پذیریم آمریکا بدون شرکای عربی و بین‌المللی تنها میانجی‌گر باشد.

ابوردینه در ادامه افزود: پرونده فلسطین در حال حاضر در معرض خطرات بزرگی قرار دارد که نیاز به تلاش‌های بیشتر و اقدامات سیاسی در سطوح بین‌المللی و عربی دارد.

او گفت: توطئه‌ای وجود دارد که امت عربی با آن رو به رو است که هدف از این توطئه تضعیف امت عربی و به تحلیل بردن آن است تا پس از آن، امت عربی از مقدسات خود شانه خالی کند.

معاون نخست‌وزیر فلسطین تصریح کرد: معامله قرن قدس را از روند سیاسی و مسالمت‌آمیزش خارج می‌کند. بدون قدس کشور فلسطین، صلح، ثبات و امنیت وجود ندارد و ما هرگز تجزیه هیچ بخشی از اراضی عربی را نمی‌پذیریم.

ابوردینه همچنین گفت: توطئه علیه فلسطین و کشورهای عربی روز‌به‌روز افزایش می‌یابد و به ناچار برای رویارویی با این خطر و فروپاشی کامل در سیاست بین‌المللی باید در یک جبهه بایستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها