کد خبر: 287259
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۰۹:۴۹:۰۰
| |

اپلیکیشن پولی در تعارض با دوچرخه‌های اشتراکی رایگان

شهردار تهران در رابطه با تعارض پولی بودن اپلیکیشن بی دود با استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی رایگان گفت: این در تمام دنیا مرسوم است که وقتی یک اپلیکیشن سرمایه‌اش را در اختیار شما می‌گذارد از شما پولی به عنوان سپرده اخذ کند اما این منافاتی با رایگان بودن استفاده آن ندارد.

اپلیکیشن پولی در تعارض با دوچرخه‌های اشتراکی رایگان
کد خبر: 287259
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۰۹:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه کنفرانس بین المللی معماری و نظر درباره اینکه شما هفته گذشته پیشنهاد رایگان بودن استفاده از اپلیکیشن بی دود مربوط به دوچرخه های اشتراکی را دادید اما باید برای استفاده از این نرم افزار پولی را مسدود کرد و عملا رایگان بودن آن به زیر سوال می رود، گفت: این در تمام دنیا مرسوم است که وقتی یک اپلیکیشن سرمایه اش را در اختیار شما می گذارد از شما پولی به عنوان سپرده اخذ کند.

وی افزود دوچرخه‌های استفاده شده در این طرح ارزش ریالی دارد و دایم توسط جی‌پی‌ای کنترل می شود و طبیعی است این فرایند هزینه‌بردار باشد.

حناچی گفت این موضوع با رایگان بودن استفاده از این دوچرخه‌ها در روزهای سه شنبه منافاتی ندارد و امری طبیعی تلقی می شود.

شهردار تهران هفته گذشته اعلام کرد که تهرانی ها در روز سه شنبه می‌توانند به صورت رایگان از اپلیکیشن دوچرخه‌های اشتراکی استفاده کنند اما استفاده از این سرویس مستلزم مسدود کردن رقمی در حدود 160 تا 190 هزار تومان است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها