کد خبر: 287453
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۵:۱۳:۱۲
| |

سفیر ایران به انتخابات ریاست‌جمهوری اوکراین واکنش نشان داد

سفیر ایران در کی‌یف انتخابات ریاست‌جمهوری در اوکراین را بیانگر فهم و اراده سیاسی مردم این کشور برای تعیین سرنوشت خود خواند و برای روزهای بهتر در روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.

سفیر ایران به انتخابات ریاست‌جمهوری اوکراین واکنش نشان داد
کد خبر: 287453
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ۱۵:۱۳:۱۲

اعتمادآنلاین| «منوچهر مرادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اخیر در اوکراین در صفحه توئیترش نوشت: «برگزاری انتخابات آرام و دموکراتیک ریاست‌جمهوری در اوکراین بیانگر فهم و اراده سیاسی مردم این کشور برای تعیین سرنوشت خود است. به امید روزهای بهتر برای اوکراین و روابط دو کشور.»

ایران برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری در اوکراین را به مردم و رئیس جمهور منتخب این کشور تبریک گفت.

در این خصوص «سیدعباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز دیروز (دوشنبه) دوم اردیبهشت ماه با تبریک برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست‌جمهوری در اوکراین به مردم و رئیس‌جمهور منتخب این کشور اظهار داشت: کسب آرای بالا توسط «ولادیمیر زلنسکی» در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر، نشان‌دهنده اعتماد و اقبال عمومی مردم اوکراین و سرمایه اجتماعی بالای ایشان است.

او افزود: امیدواریم در پرتو این تحولات در آینده شاهد موفقیت و سعادت هر چه بیشتر مردم و رهبران اوکراین و برقراری آرامش و صلح پایدار در این کشور و منطقه و نیز گسترش روابط دو ملت ایران و اوکراین باشیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها