کد خبر: 287745
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۲:۰۳:۰۰
| |

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه:

نباید نقطه امنی برای دشمن در جهان وجود داشته باشد/ اقتدار خود را باید از منطقه به جهان گسترش دهیم

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید حاکمیت اسلام را به تمدن تبدیل کنیم، گفت: قلمرو اقتدار خود را باید از منطقه به جهان گسترش دهیم تا نقطه امنی برای دشمن در سراسر جهان وجود نداشته باشد.

نباید نقطه امنی برای دشمن در جهان وجود داشته باشد/ اقتدار خود را باید از منطقه به جهان گسترش دهیم
کد خبر: 287745
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۲:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید و پیشین سپاه در سخنانی بیان کرد: ما امروز یک فرمانده ماندگار و بزرگ را بدرقه می کنیم. سردار جعفری محصول 40 سال جهاد است که پرچم را یک لحظه از دست خود بر زمین نگذاشته است.


وی افزود: شخصیتی که به ما شجاعت تغییر آموخت پرهیز از تجملات و ریزبینی و دقت از خصوصیات برجسته اوست که باید در سپاه امتداد پیدا کند دوران سردار جعفری دوران طلایی و باشکوه سپاه است.


فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: نیروی قدس ما با فرمانده دلاور ‌‌ و رشیدش کوه ها ‌و دشت های زیادی را پشت سرگذاشت تا در شرق مدیترانه بر سلطه آمریکا پایان دهد و تا دریای سرخ پیش رفتند و بلاد اسلامی را تبدیل به سرزمین جهاد کردند.


سردار سلامی تصریح کرد: مرزهای ما به قدرت نیروی زمینی تامین شد و رزمندگان آن از صخره های سترگ بالا رفتند تا دژها را بر فراز مرزها برافرازند.


وی اظهار داشت: نیروهای هوافضای ما دل زمین را شکافتند و‌ شهرهای موشکی را پدید آوردند و موشکهای آنها با شکافتن دل آسمان بر سر دشمنان اسلام فرود آمدند. نیروی دریایی ما نیز دست متجاوزان آمریکایی را بست و شکوه یک امپراطوری را شکست. بسیج نیز زیبایی با مردم بودن را به ما چشاند و امروز سپاه در اوج محبوبیت و شکوه و اقتدار به راه خود ادامه می دهد.


فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که سپاه ریشه در عاشورا دارد، گفت: پاسداران ما همان روح و احساس را با خود به همراه آورده اند. حقیقت سپاه گوهر معنوی آن است که باید بتوانیم آن را در جان این نهاد زنده نگهداریم.


سردار سلامی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: ما در گام دوم انقلاب باید حاکمیت اسلام را به تمدن تبدیل کنیم و سپاه باید ظرفیت نقش آفرینی در گام دوم انقلاب را در خود ایجاد کند. ما باید قلمرو اقتدارمان را از منطقه به جهان گسترش دهیم تا نقطه امنی برای دشمن در سراسر جهان وجود نداشته باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها