کد خبر: 288148
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۰۹:۴۷:۲۹
| |

تحقیقات کنگره به اخراج های جدید ترامپ رسید

مجلس نمایندگان آمریکا در تازه‌ترین مرحله از تحقیقات خود پیرامون اقدام‌های غیرقانونی ترامپ، خواستار انتشار اسناد مربوط به اخراج تعدادی از مقام‌های بلندپایه وزارت امنیت داخلی این کشور شد.

تحقیقات کنگره به اخراج های جدید ترامپ رسید
کد خبر: 288148
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۰۹:۴۷:۲۹

اعتمادآنلاین| سه کمیته تخصصی مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تحویل اسناد مربوط به اخراج مقام‌های بلندپایه وزارت امنیت داخلی این کشور توسط دونالد ترامپ و استفن میلر مشاور او شدند.


الایجا کامینگز، بنی تامپسون و جرالد نادلر رئیسان دموکرات کمیته‌های نظارت، امنیت داخلی و قضایی مجلس نمایندگان آمریکا همچنین در بیانیه‌ای ابراز نگرانی کردند که احتمالا مقام‌های وزارت امنیت داخلی به دلیل سرپیچی از دستور ترامپ برای نقض قوانین مربوط به مهاجرت و احکام قضایی اخراج شده‌اند.


این اقدام روسای کمیته‌های مجلس نمایندگان آمریکا پس از آن انجام می‌شود که کاخ سفید به درخواست حضور میلر در کمیته قضایی این مجلس برای پاسخ به پرسش‌های نماینگان جواب منفی داد.


رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان تحقیقات مجلس نمایندگان این کشور درباره اظهارنامه‌های مالیاتی او، صلاحیت‌های امنیتی کارکنان کاخ سفید و اتهام پیشگیری از اجرای عدالت توسط او، بسیاری از درخواست‌های قانونی این مجلس را رد کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها