کد خبر: 289054
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸

از واکنش وزیر کشور به پیامک‌های پلیس به رانندگان بدحجاب تا انتقاد از عملکرد مجمع بعد از آیت‌الله هاشمی

پیامک‌های پلیس به رانندگان بدحجاب، انتقاد مردم در فضای مجازی را بر عهده داشت. امروز رحمانی فضلی وزیر کشور به این پیامک‌ها واکنش نشان داد. محمد هاشمی عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام هم به انتقاد از عملکرد مجمع پرداخت و عنوان کرد که مجمع بعد از رحلت آیت‌الله هاشمی کارایی ندارد.

از واکنش وزیر کشور به پیامک‌های پلیس به رانندگان بدحجاب تا انتقاد از عملکرد مجمع بعد از آیت‌الله هاشمی
کد خبر: 289054
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد مازنی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: رخوتی در جریان اصلاحات احساس نمی‌کنم . تکرارهای آقای خاتمی باز هم تأثیر می‌گذارد و شرکت کردن اصلاح‌طلبان در انتخابات قطعاً به نفع جریان اصلاحات، کشور و نظام است.

عبدالرضا رحمانی فضلی درباره‌ پیامک‌های پلیس به رانندگان بدحجاب گفت: به افرادی که در جامعه اقدام به ناهنجاری می‌کنند یا به‌صورت پیامک به آن‌ها تذکر داده می‌شود یا اینکه برای آن‌ها نامه ارسال می‌شود و اگر این موارد تخلف به بیش از سه مورد برسد، فرد احضار می‌شود و باید تعهد دهند. ما کشوری اسلامی هستیم، باید به ضابطان و مجریان قانون که بر اساس قانون عمل می‌کنند احترام بگذارند و کاری نکنیم که خدایی نکرده طوری رفتار شود که شاید سوءاستفاده دشمنان باشد.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در خصوص انتقادات چهره‌های سیاسی از نظارت استصوابی شورای نگهبان گفت: با بسیاری از این افراد نشست داشته‌ایم، حرف حسابی اگر داشته باشند گوش می‌کنیم، اما حرف ناحساب را نه .

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز عده‌ای از یاران سابق انقلاب، می‌گویند آئین انقلاب روش خوبی برای اداره کشور نیست و اگر برای برهم زدن رژیمی مانند رژیم طاغوت هم خوب بوده است، اما به درد مدیریت یک جامعه نمی‌خورد.

علی لاریجانی با اشاره به اقدامات سران عربستان سعودی و امارات متحده در همراهی آمریکا در تحریم نفتی ایران گفت: برخی از کشورهای منطقه‌ای حواسشان باید جمع باشد، ملت ایران رفتار آن‌ها در تحولات منطقه را فراموش نمی‌کنند، به حسابشان می‌گذاریم، انگار برخی حرف حساب به گوششان نمی‌رود. به گفته لاریحانی راه مذاکره از سوی ایران همواره باز است، اما رفتار آمریکایی‌ها موجب گسترش نفرت در جهان اسلام می‌شود.

محمد هاشمی رفسنجانی، عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از عملکرد مجمع بعد از رحلت آیت‌الله هاشمی گفت: اراده‌ای برای تصمیم‌گیری در مجمع وجود ندارد که این نشان می‌دهد مجمع کارایی ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها