کد خبر: 289071
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۵:۴۰:۳۶
| |

در برنامه‌های هفته گرافیک؛

جزئیات نشست تخصصی رسانه‌های جدید اعلام شد

نشست تخصصی رسانه‌های جدید، به دبیری بابک فروتنی ، و با حضور هیدا بهزادی و امیر عزیزی سراجی ، در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

جزئیات نشست تخصصی رسانه‌های جدید اعلام شد
کد خبر: 289071
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۵:۴۰:۳۶

اعتمادآنلاین| مراسم افتتاحیه هفته گرافیک، با حضور مدیر کل هنرهای تجسمی، مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، هیات مدیره انجمن و اساتید و فعالان و دوستداران این رشته، در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این مراسم، در این مراسم زهرا پاشایی دبیر هفته گرافیک 98 برنامه‌های این رویداد را شرح داد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته گرافیک، نشست تخصصی رسانه‌های جدید، به دبیری بابک فروتنی است که با حضور هیدا بهزادی و امیر عزیزی سراجی ، در باغ موزه قصر برگزار خواهد شد.

امیر عزیزی سراجی، نویسنده، کارگردان و موشن دیزاینر است که 88 اپیزود تلویزیونی در امریکا و ترکیه و 23 اپیزود تلویریونی و مستند در ایران با کارگردانی وی ساخته شده است. او داور چندین جشنواره بین‌آلمللی و کاندید و برنده جوایز مختلف از کشورهای امریکا، ایتالیا، بلژیک، هند و انگلستان بوده است.

هیدا بهزادی، عضو هیات علمی دانشگاه وسترن و عضو فعال جامعه ی هنری شهر لندن آنتاریو، طراح گرافیک ، استراتژیست و طراح تجربه کاربر است با 20 سال تجربه در حیطه‌های ارتباطات تصویری ، طراحی ، مدیریت خلاق ، تدریس ، مشتری مداری ، تصویر سازی و هنرهای تجسمی، با تمرکز بر روی برندینگ و استراتژی دیجیتال با علاقه کلی برای طراحی بر مبنای انسان محوری.

این نشست 8 اردیبهشت ، ساعت 17 ، در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها