کد خبر: 289427
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۶:۰۷:۵۳
| |

معاون وزیر راه:

راندمان ریلی در دولت دوازدهم به 2 برابر افزایش یافت

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: راندمان خطوط ریلی بهره برداری شده از حدود 160 کیلومتر در هر سال، در سال های گذشته به بیش از 2 برابر این رقم در دولت دوازدهم افزایش یافته است.

راندمان ریلی در دولت دوازدهم به 2 برابر افزایش یافت
کد خبر: 289427
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۶:۰۷:۵۳

اعتمادآنلاین| خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران سبزوار با بیان اینکه در سال گذشته حدود 400 کیلومتر عملیات ریل گذاری در کشور به بهره برداری رسید، گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی در سالجاری نیز 270 کیلومتر ریل گذاری در دست اجرا است.


وی با اشاره به خدمات فراوان نظام جمهوری اسلامی به مردم اظهار داشت: قبل انقلاب راههای روستایی کشور حدود سه هزار کیلومتر بود که به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون 121 هزار کیلومتر راه روستایی آسفالته در کشور وجود دارد.


وی گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در همه بخش ها بی بدیل است و توسعه راههای روستایی بخشی از خدمات انقلاب به مناطق محروم می باشد.


خادمی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی چهار هزار و 556 کیلومتر راه ریلی در کشور وجود داشت که این خطوط در طول انقلاب اسلامی به 11 هزار کیلومتر افزایش یافته است.


وی اظهار داشت: در بخش آزادراه نیز در گذشته کمتر از 300 کیلومتر آزادراه در کشور وجود داشت که اکنون 2 هزار و 400 کیلومتر آزادراه در کشور به بهره برداری رسیده و یک هزار و160 کیلومتر نیز در دست اجرا و 2 هزار و 500 کیلومتر هم آماده سرمایه گذاری است.


معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر روز دوشنبه به سبزوار علاوه بر آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سبزوار از جاده شهرستان سبزوار - قوچان نیز بازدید کرد.


شهرستان 306 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها