کد خبر: 289451
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸

اخراج شفر از استقلال/ فدراسیون به کارلوس کی‌روش بدهکار است/ برانکو لیست خریدی به باشگاه پرسپولیس نداده است

اخراج شفر از استقلال، حمله مدیرعامل پیشین استقلال به مدیران این تیم، حضور ادوکات در تیم ملی ایران، پرداخت بدهی فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 9 اردیبهشت‌ماه بود.

اخراج شفر از استقلال/ فدراسیون به کارلوس کی‌روش بدهکار است/ برانکو لیست خریدی به باشگاه پرسپولیس نداده است
کد خبر: 289451
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مجیدی، سرمربی موقت استقلال؛ مسئولان باشگاه استقلال با برکناری وینفرید شفر از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال، فرهاد مجیدی را به طور موقت به عنوان سرمربی این تیم معرفی کردند.

مدیران استقلال از مجیدی سوءاستفاده کردند؛ فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: متاسفانه برخی برای نجات خودشان از محبوبیت و جایگاه بازیکنان خوشنام استفاده می‌کنند که این موضوع خیلی خطرناک است.

ادوکات گزینه‌ سرمربیگری تیم ملی؛ ساندی‌پست اعلام کرد که دیک ادوکات، سرمربی هلندی، از سوی تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد جدی دارد و هنوز تصمیمی درباره تیم بعدی خود نگرفته است.

فدراسیون فوتبال چقدر به کی‌روش بدهکار است؟؛ فدراسیون فوتبال درباره بدهی‌اش به کی‌روش گفت: بلافاصله پس از پایان جام ملت‌های آسیا روند مربوط به پرداخت تنها بدهی باقیمانده این مربی را آغاز کرده‌ایم و در روزهای آتی این پول پرداخت خواهد شد.

برانکو هیچ لیست خریدی به باشگاه نداده است؛ سرمربی پرسپولیس که در آستانه کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر است، هنوز هیچ لیست خریدی برای جذب بازیکن به باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها