کد خبر: 289938
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۰:۲۹:۳۶
| |

مربی تیم ملی کشتی فرنگی:

شاید لغو اردو کشتی فرنگی بی‌ارتباط به موضوع انتخابات نباشد

مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: باید تلاش زیادی داشت تا عقب‌ماندگی چند سال اخیر را جبران کرد، که این هم مستلزم این است که همه نفرات فشار تمرینات را تحمل کنند.

شاید لغو اردو کشتی فرنگی بی‌ارتباط به موضوع انتخابات نباشد
کد خبر: 289938
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۰:۲۹:۳۶

اعتمادآنلاین| ‌ ناصر نوربخش در مورد دلیل لغو اردوی اخیر تیم ملی فرنگی اظهار داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم، شاید به خاطر وضعیت نامعلوم فدراسیون باشد، به هرحال برگزاری اردوی تیم ملی نیاز به پول دارد. نمی‌دانم شاید این مسئله ارتباطی به موضوع انتخابات داشته باشد.

وی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا و عملکرد فرنگی‌کاران در چین خاطرنشان کرد: حقیقتش را بگویم خیلی راضی نبودیم. به هرحال بچه‌ها با شرایطی که در دو سه سال گذشته پشت سر گذاشته‌اند، از خیلی قابلیت‌هایی که توقع‌اش را داشتیم محروم بودند و نتوانستند خوب کار کنند. در وزن‌های المپیکی وضعیت کمی ناامیدکننده بود و شکست‌هایی که داشتیم نگران‌مان کرده است. خیلی باید کار کرد.

نوربخش تاکید کرد: باید تلاش زیادی داشت تا عقب‌ماندگی چند سال اخیر را جبران کرد، که این هم مستلزم این است که همه نفرات فشار تمرینات را تحمل کنند.

مربی تیم ملی فرنگی در مورد عملکرد برادران گرایی نیز گفت: رضا گرایی خوب کشتی گرفت و عملکرد قابل‌قبولی داشت اما علی گرایی 8 بر صفر به حریف کره‌ای باخت. همین است که می‌گویم در وزن‌های المپیکی مشکل داریم. باید خیلی بیشتر کار کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها