کد خبر: 290915
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۰۹:۳۳:۲۰
| |

دو جلد از «ارتش شش‌گلّه» منتشر شد

جلد اول و دوم داستان «ارتش شش‌گلّه» با عنوان‌های «شبدر شش‌پر» و «نبرد دو ساحر» نوشته ستاره روشن منتشر شد.

دو جلد از «ارتش شش‌گلّه» منتشر شد
کد خبر: 290915
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۰۹:۳۳:۲۰

اعتمادآنلاین| جلد اول داستان «ارتش شش‌گلّه» با نام «شبدر شش‌پر» در 19 فصل و 216 صفحه، با قیمت 28 هزار تومان توسط نشر روزنه منتشر شده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: در سرزمینی باستانی به نام اِستارا قصری جادویی به نام ایریلیاز بنا شد و بزرگان قصر تصمیم گرفتند برای محافظت از موجودات تاریخی، بین خون‌آشام‌ها، ارواح، اشباح، اجنه‌ها، حیوانات و جادوگران ورد برادری بخوانند تا با ساختن ارتش شش‌گلّه در برابر انسان‌ها و حملات آن‌ها، از رموز سرزمین خود محافظت کنند.

انسان که روزگاری شرافتمندتر از تمامی موجودات بود از فرصت خود در زمین سوء استفاده کرد و با آزمایشات هسته‌ای، بمب‌ها، آلودگی هوا و... قلب مادر زمین را آن‌چنان جریحه‌دار کرد که تصمیم گرفت با برداشتن سنگ آندوین همه چیز را دگرگون کند.

عکس1

اما در پیشگویی قدیمی از شاهزاده دورگه بزرگی سخن گفته شده که با فدا کردن جان خود جهان را نجات می‌دهد و ناگهان در همان زمان پسربچه‌ای به نام سم‌ ری از گوشه نامعلومی از زمین آرزوی مرگ می‌کند...

جلد دوم داستان «ارتش شش‌گلّه» نیز با عنوان «نبرد دو ساحر» در 12 فصل و 231 صفحه، با قیمت 29500 تومان از سوی همین نشر منتشر شده است.

عکس1

نوشته پشت‌ جلد کتاب: دایناسورها از فرصت‌شان روی زمین سوء استفاده کردند و زمین انتقامش را گرفت. حال با دست‌درازی بشر، اتفاقات ناگواری در حال وقوع است و مادر زمین قصد دارد تا از آن‌ها انتقام سختی بگیرد و گونه جدیدی را برای حیات در زمین آماده کند. در شورای نهایی شش‌گله در سرزمین استارا (یکی از دنیاهای موازی با زمین)، خون‌آشام‌ها، ارواح، اشباح، اجنه‌ها، حیوانات و جادوگران تصمیم گرفتند تا با کمک سم ری، پسری که توسط جادوگر محافظ به‌نام وایلار، برای کمک از زمین به استارا آورده شد، سنگ آندوین را از مادر زمین بدزدند؛ در این بین ساحر تاریکی که فرصت را غنیمت می‌شمارد، تصمیم می‌گیرد تا با جذب قلب‌های فاسد، حکومتش را آغاز کند که کار خود را از لشکرکشی به سرزمین پریان آغاز می‌کند و در نبرد دو ساحر که بزرگترین نبرد قرن است، آریتار، شاهزاده اجنه‌ها برای نجات همنوعانش تصمیم می‌گیرد تا پرآوازه‌ترین شوالیه سرزمینش را به سوی سرزمین‌های گمشده برای معامله با مهیب‌ترین اژدهای شرقی به نام آنداگون روانه کند که ناگهان...

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها