کد خبر: 291028
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۲:۱۰:۰۴
| |

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:

کمبود امکانات دلیل ضعف ایران در جام ملت‌های آسیا بود

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌گوید عملکرد او و هم تیمی‌هایش در جام ملت‌های آسیا بد بودند اما نبودن امکانات آماده‌سازی در شکست آن‌ها تاثیر گذار بوده است.

کمبود امکانات دلیل ضعف ایران در جام ملت‌های آسیا بود
کد خبر: 291028
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۲:۱۰:۰۴

اعتمادآنلاین| ‌ محمد احمدزاده، اظهار کرد: لیگ کویت تازه تمام شده است و من دیشب به ایران برگشتم. هفت روز دیگر هم به روسیه می‌روم تا برای اسپارتاک مسکو بازی کنم. مدت قرارداد من 6 ماه است و در لیگ روسیه، لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان این تیم را همراهی می‌کنم.

او درباره ناکامی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام ملت‌های آسیا هم بیان کرد: خیلی از مسائل دست به دست هم دادند تا این اتفاق افتاد. نمی‌خواهم بگویم علت ناکامی نبودن امکانات بود، نه، ما هم خوب نبودیم اما وقتی تیمی بدون پول به مسابقات می‌رود همین می‌شود. ما بدترین امکانات را داشتیم، اردوی برزیل لغو شد و در بدترین شرایط آب و هوایی یعنی در سردی زمستان در ایران 3 اردو برگزار کردیم که به خاطر آب و هوا بعضی از تمرینات‌مان فقط در سالن انجام می‌شد.

احمدزاده ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم مشکلات اصلی این‌ها بوده. ما بد بودیم اما ما هنوز پاداش‌های جام‌جهانی قبل را نگرفته‌ایم، پاداش‌های قهرمانی در جام بین‌قاره‌ای را نگرفته‌ایم. از آن طرف هم شرایط لیگ ما افتضاح است و سال به سال بدتر می‌شود. مبلغ قراردادها نصف شده است. همه این‌ها روی تیم ملی تأثیر می‌گذارد. امسال هم یک مسابقات انتخابی برای المپیک داریم. اگر به تیم ملی رسیدگی نکنند از این هم بدتر می‌شود. تا چند ماه پیش حریف ما برزیل بود اما با این وضع مقابل حریفان آسیایی هم به مشکل می‌خوریم.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اسفند ماه سال 97 در حالی که پیش‌بینی می‌شد قهرمان جام ملت‌های آسیا بشود با شکست برابر ژاپن فرصت حضور در جام‌جهانی 2019 را هم از دست داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها