کد خبر: 291321
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۶ ۱۱:۰۸:۰۰
| |

ناراحتی منصور برزگر از بروز بی‌اخلاقی در انتخابات فدراسیون کشتی

پیشکسوت کشتی ایران با گلایه از بروز بی‌اخلاقی از سوی برخی از اهالی کشتی به بهانه انتخابات این فدراسیون، گفت: خیلی زشت است که در ورزشی مثل کشتی باعث ریختن آبروی دیگران شویم و حرمت‌ها را نگه نداریم.

ناراحتی منصور برزگر از بروز بی‌اخلاقی در انتخابات فدراسیون کشتی
کد خبر: 291321
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۶ ۱۱:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎ منصور برزگر درباره حرمت شکنی و بروز بی‌اخلاقی از سوی برخی از گوش شکسته‌ها در فضای مجازی در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی اظهار کرد: حرمت امامزاده را متولی آن نگه می‌دارد. وقتی متولیان کشتی بی‌اخلاقی می‌کنند و حرمت نگه نمی‌دارند انتظار دارید دیگران به جامعه کشتی احترام بگذارند؟ ما خودمان باید احترام هم را نگه داریم،آنوقت است که حرمت کشتی هم حفظ می‌شود.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد افزود: متاسفانه برخی افراد که سابقه‌شان هم در کشتی مشخص و عیان است برای مطرح کردن خودشان به دیگران توهین می‌کنند و عزت و حریم کشتی را خدشه‌دار می‌کنند. ما باید از مولا علی (ع)، جهان پهلوان تختی و پوریای ولی تبعیت کنیم و رهرو آنان باشیم و اگر سیلی هم به ما زدند نباید توهین کنیم اما متاسفانه می‌بینیم برای رسیدن به چیزهایی که هیچ ارزشی هم ندارند به جان هم می‌افتند و حرمت شکنیمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حالا این فرد یا آن یکی رییس فدراسیون شود، یعنی انقدر این موضوع ارزش دارد که برایش دست به هر کاری بزنیم؟ یک روزی سوخته سرایی از اینکه مرحوم علیرضا سلیمانی قهرمان جهان شده بود بالا و پایین می‌پرید، به او گفتیم سلیمانی قهرمان شده تو چرا انقدر خوشحالی؟ او در جواب گفت وقتی او مدال می‌گیرد ما هم سرمان بالاست. متاسفانه یکسری افراد برای اینکه دیده شوند دیگران را خراب می‌کنند که این کار خیلی زشت و زننده است.

چرا نمی آیید همدیگر را بزرگ کنید و به هم احترام بگذارید. هر کس که رای آورد رییس می‌شود اما این دوستی‌ها می‌ماند.

برزگر افزود: امیدوارم این بی‌اخلاقی‌ها از کشتی دور شود چرا که این قبیل کارها در شان کشتی نیست. من 57 سال در کشتی بودم و سینه‌ام صندوقچه اسرار است، آیا درست است این صندوقچه را باز کنم و هر چه که می‌خواهم بگویم و با آبروی دیگران بازی کنم؟ خیلی زشت است ما بخواهیم آبروی دیگران را ببریم و حرمت نگه نداریم. امیدوارم این ماجراها دیگر تمام شود و هر کس که شایستگی بیشتری دارد ریاست فدراسیون را در دست بگیرد و به فکر کار کردن برای این رشته باشد نه مسائل دیگر.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها