کد خبر: 291482
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۶ ۱۶:۴۵:۰۰
| |

باهنر هم گزینه انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 است؟

محمدرضا باهنر از شرکت در انتخابات مجلس و این فرض را مطرح کرده که شاید افرادی مانند لاریجانی و باهنر سودای ریاست جمهوری در سر دارند و خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال1400 آماده می‌کنند.

باهنر هم گزینه انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 است؟
کد خبر: 291482
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۶ ۱۶:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| چندروزی است که گمانه‌زنی‌ها حکایت از نامزد نشدن علی لاریجانی در انتخابات مجلس دارد؛ موضوعی که تاکنون از سوی علی لاریجانی تکذیب نشده و احتمالا با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر می‌شود.

چنین فرضیه‌ای زمانی تشدید می‌شود که مصوبه اخیر مجلس مبنی بر ممنوعیت نمایندگی بیش از سه دو دوره متوالی با حمایت شخص لاریجانی به تصویب رسید تا همه عوامل دست‌به‌دست هم بدهند که علی لاریجانی از عرصه انتخابات مجلس کناره بگیرد. روزنامه «شرق» در شماره امروز خود به این موضوع پرداخته و آن را گره زده به انصراف محمدرضا باهنر از شرکت در انتخابات مجلس و این فرض را مطرح کرده که شاید افرادی مانند لاریجانی و باهنر سودای ریاست جمهوری در سر دارند و خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال1400 آماده می‌کنند.


در بخشی از این گزارش آمده است: «آیا علی لاریجانی نیز مانند اکبر ناطق‌نوری می‌خواهد چهارگوشه زمین عملی سیاست را ببوسد و کنار برود یا در ظاهر کنار می‌رود، اما ناگهان از کنار یکباره وسط زمین قدرت شیرجه خواهد رفت؟ این البته گمانه‌ای است که درباره محمدرضا باهنر نیز وجود دارد. باهنر نایب‌رئیس مجلس پیشین و نزدیک به علی لاریجانی بود که بعد از سال‌ها حضور در مجلس، یکباره و به قول خودش بدون اطلاع رفقایش، از ثبت‌نام در انتخابات مجلس دهم کنار کشید. همان زمان گمانه‌زنی‌ها بر این بود که باهنر خودش را برای انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی آماده می‌کند؛ اگرچه خودش در ظاهر این را تکذیب می‌کند. احتمالا باهنر و لاریجانی این‌روزها دارند به صندلی پاستور فکر می‌کنند».

منبع: نامه‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها