کد خبر: 291863
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۷:۰۲:۵۳
| |

سردار اسماعیل کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله سپاه:

پاسخ کوبنده گروه‌های مقاومت به تجاوز صهیونیست‌ها/ پیشقدم شدن رژیم صهیونیستی در پذیرش آتش بس/ شلیک بیش از 600 موشک به سرزمین‌های اشغالی

سردار اسماعیل کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: توان بالای گروه‌های مقاومت، رژیم صهیونیستی را واردار به عقب‌نشینی و آتش‌بس کرد.

پاسخ کوبنده گروه‌های مقاومت به تجاوز صهیونیست‌ها/ پیشقدم شدن رژیم صهیونیستی در پذیرش آتش بس/ شلیک بیش از 600 موشک به سرزمین‌های اشغالی
کد خبر: 291863
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۷:۰۲:۵۳

اعتمادآنلاین| سرداراسماعیل کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله سپاه درباره تهاجم وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه بیان کرد: رژیم صهیونیستی با اینگونه اقدامات می‌خواهد خود را مطرح کند، اما هر بار سرشان به سنگ می‌خورد.

وی با بیان اینکه مدت زمان پذیرفتن آتش بس و شکست صهیونیست‌ها به کمتر از 48 ساعت رسیده است، ادامه داد: این نشان دهنده توان بالای جهاد اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی است که درجهت اتحاد و تقویت بنیه دفاعی خود تلاش می‌کنند و پیشرفت‌های خوبی در ابعاد مختلف داشته و قدرت آن‌ها روز به روز بیشتر خواهد شد.

سردار کوثری با بیان اینکه تجاوز صهیونیست‌ها به سرزمین‌های اشغالی با پاسخ کوبنده گروه‌های مقاومت پاسخ داده می‌شود، تصریح کرد: همانطور که دیدید بیش از 600 موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شد و گروه‌های مقاومت تلفات و خسارات زیادی را به اشغالگران وارد کردند.

وی با بیان اینکه اشغالگران برای آتش بس و کاهش تلفات بیشتر پیشقدم شدند، خاطر نشان کرد: این نشان دهنده توان بالا گروه‌های مقاومت فلسطینی اعم از جهاد اسلامی و گروه‌های دیگر است که برای حفظ سرزمینشان بر علیه اشغالگران اقدام می‌کنند.

سردار کوثری در پایان گفت: قطعا روزی خواهد رسید که تلفات رژیم اشغالگر قدس بیش از حال حاضر بوده و صهیونیست‌ها بدانند که هر چه زودتر سرزمین‌های اشغالی را باید تخلیه کرده و به صاحبان اصلی آن تحویل دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها