کد خبر: 291884
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

جولان هکرها در دستگاه‌های الکترونیکی عراقی‌ها

یک تحقیق رسانه‌ای از جولان هکرها در دستگاه‌های الکترونیکی عراقی و تاثیرات آن بر بالا رفتن میانگین خودکشی در این کشور خبر داد.

جولان هکرها در دستگاه‌های الکترونیکی عراقی‌ها
کد خبر: 291884
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک تحقیق رسانه‌ای از جولان هکرها در دستگاه‌های الکترونیکی عراقی و تاثیرات آن بر بالا رفتن میانگین خودکشی در این کشور خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، پایگاه اطلاع‌رسانی الخلیج‌آنلاین طی گزارشی در این‌باره خبر داد: باندهای متعددی از هکرهای سایبری طی چند سال اخیر در عراق فعالیت می‌کنند و همین مساله نیز بر افزایش حوادث قتل، تجاوزهای جنسی و خودکشی در میان جوانان به ویژه دختران این کشور تاثیر قابل توجهی گذاشته است.

بر اساس این گزارش، هکرها تاکنون موفق شده‌اند باج‌های مختلفی از قربانیان بگیرند، در حالی که طیف این قربانیان از دختران و زنان عادی گرفته تا شخصیت‌های مشهور هنری، ورزشی و سیاسی را در بر می‌گیرد.

یک حقوقدان عراقی هم در گفت‌وگو با این پایگاه اطلاع‌رسانی از نبود قانون صریح برای مقابله با چنین جرم‌هایی سخن گفت و خبر داد: بسیاری از قربانیان باج‌گیری‌های الکترونیکی به ویژه زنان برای فرار از فشارهای روحی این اقدامات دست به خودکشی زده‌اند یا به فکر انجام آن هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها