کد خبر: 292071
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۱۱:۴۶:۰۸
| |

نیمار و دراکسلر در رختکن پاری‌سن‌ژرمن درگیر شدند

رسانه‌های فرانسوی از درگیری شدید ستاره برزیلی و هافبک آلمانی پاری‌سن‌ژرمن خبر داده‌اند.

نیمار و دراکسلر در رختکن پاری‌سن‌ژرمن درگیر شدند
کد خبر: 292071
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۱۱:۴۶:۰۸

اعتمادآنلاین| ‎ به دنبال نتایج نه چندان دلچسب اخیر تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، یک اتفاق ناخوشایند دیگر هم برای این تیم رخ داده که آن درگیر شدن دو تن از بازیکنان این تیم در رختکن بوده است.

به گزارش روزنامه پاریسین، نیمار ستاره برزیلی پاریسی‌ها که به تازگی از بند مصدومیت خارج شده و به ترکیب برگشته با هم‌تیمی آلمانی‌اش یولیان دراکسلر درگیر شده است که این به نارضایتی هواداران از وضعیت تیمی که تنها یکی از 7 بازی اخیر خودش را برده دامن زده است.

روزنامه پاریسی نوشته است که درگیری نیمار با دراکسلر پس از فینال جام حذفی که در آن PSG‌ در ضربات پنالتی به رن باخت صورت گرفت وقتی که ستاره برزیلی تعدادی از هم‌تیمی‌های جوانش را به کم کاری و نادیده گرفتن بازیکنان باتجربه‌تر تیم متهم کرد.

پرسنل کیمپمبه هم در این میان مورد خشم نیمار قرار گرفت که دلیل آن صحبت‌های این بازیکن 23 ساله پس از باخت اخیر تیم مقابل نانت بود. گویا کیمپمبه 23 ساله در همان بازی در رختکن از هم‌تیمی‌هایش خواسته که به دستورات تیم توماس توخل توجه نکنند.

پس از بازی مقابل مون‌پولیه هم دراکسلر، نیمار را به خودخواهانه بازی کردن متهم کرد و وقتی مهاجم سابق بارسلونا پاسخش را داد، طرفین شدیداً با یکدیکر درگیر شدند و حتی تا آستانه درگیری فیزیکی هم پیش رفتند.

ظاهراً نیمار به دراکسلر گفته است: «تو چه کسی هستی که با من اینطوری صحبت می‌کنی. تنها چیزی که بلدی انجام بدهی پاس رو به عقب است.»

به گزارش رسانه‌های فرانسوی، درگیری نیمار و دراکسلر آنقدر شدید بوده است که توخل و آنترو انریکه، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن هم برای جدا کردن آنها مجبور به مداخله شدند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها