کد خبر: 292345
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۹ ۱۲:۳۳:۴۵
| |

تکرار یاوه‌گویی‌های برایان هوک:

تصمیم ایران در مورد برجام، باج‌گیری هسته‌ای است

«برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در تازه‌ترین اظهاراتش به کاهش برخی تعهدات برجامی از سوی ایران واکنش نشان داد

تصمیم ایران در مورد برجام، باج‌گیری هسته‌ای است
کد خبر: 292345
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۹ ۱۲:۳۳:۴۵

اعتمادآنلاین| «برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در تازه‌ترین اظهاراتش به کاهش برخی تعهدات برجامی از سوی ایران واکنش نشان داد و در این‌باره گفت: تصمیم ایران نوعی باج‌گیری هسته‌ای است. این روشی است که آنها طی سالهای متمادی از آن استفاده‌ کرده‌اند. آنها همیشه کشورهای دیگر را ترسانده‌اند تا از این طریق به منافع اقتصادی دست پیدا کنند.

به گزارش پی‌بی‌اس، وی در ادامه افزود: ما خیلی خوشحالیم که خارج از توافق هسته‌‌ای با ایران هستیم و ما اکنون از آزادی عمل بسیار بیشتری برای برخورد با ایران برخورداریم.

وی در ادامه مدعی شد: ایران حامی تروریسم در جهان است ما در حال مقابله با این اقدامات هستیم و ما با خروج از برجام فشار حداکثری بر تهران خواهان تغییر رویه ایران هستیم.

نماینده دولت آمریکا در امور ایران افزود: ما اکنون حدود هزار فرد و سازمان ایرانی را به دلیل اقداماتشان در رمینه برنامه هسته‌ای، موشکی و توسعه‌طلبی منطقه‌ای تحریم کردیم.

هوک در ادامه به شروط 12 گانه درخواستی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و با تکرار برخی ادعاها گفت: هدف ما رسیدن به یک توافق تازه و بهتر و جایگزین کردن آن با توافق هسته‌ای کنونی ایران است، ما خواهان توافقی جامع هستیم که برنامه هسته‌ای، موشکی، توسعه‌طلبی منطقه‌ای، نقض حقوق بشر و ... را شامل شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها