کد خبر: 292693
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۵:۴۱:۲۶
| |

سهیلا جلودارزاده، عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی:

جای تاسف است که کارگران از کاندیداتوری در انتخابات مجلس محروم شوند/ کارگران را نباید از صحنه سیاسی حذف کرد

سهیلا جلودارزاده، عضو فراکسیون کارگری مجلس گفت: بر اساس مصوبه مجلس مبنی بر تعیین شرط داشتن مدرک کارشناسی ارشد برای کاندیداتوری مجلس در دوره بعد هیچ نماینده کارگری نمی‌تواند در مجلس حضور داشته باشد و جای تاسف است که کارگران از کاندیداتوری در انتخابات مجلس محروم شوند.

جای تاسف است که کارگران از کاندیداتوری در انتخابات مجلس محروم شوند/ کارگران را نباید از صحنه سیاسی حذف کرد
کد خبر: 292693
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۵:۴۱:۲۶

اعتمادآنلاین| سهیلا جلودارزاده، عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش حضور زنان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: زنان با توجه به میزان قابلیت ها باید بتوانند در تعیین مقدرات اساسی کشور حضور داشته باشند.

برای حضور زنان در مجلس نباید حد و نصاب قائل شد

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، افزود: مجلس یکی از مراکزی است که مقدرات اساسی کشور را تعیین می کند و برای حضور زنان در مجلس نباید حد و نصاب قائل شد بلکه هر تعداد زنانی که شایستگی دفاع از حقوق مردم را دارند باید در مجلس حضور یابند.

اگر نماینده کارگر در مجلس نباشد چه کسی از حقوق کارگران دفاع کند

جلودارزاده با انتقاد از اینکه بر اساس مصوبه مجلس مبنی بر داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد برای کاندیداهای نمایندگی در دوره بعد هیچ نماینده کارگری نمی تواند در مجلس حضور داشته باشد، تصریح کرد: اگر نماینده کارگر در مجلس نباشد چه کسی از حقوق کارگران دفاع کند متاسفانه این مصوبه مصوبه جامعه کارگری را هدف گرفته و جای تاسف است که کارگران از کاندیداتوری در انتخابات مجلس محروم شوند.

کارگران توانمند هستند و نباید آنها را ناتوان و بی سواد نامید

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه جامعه کارگری کشور را اداره می کند، گفت: کارگران توانمند هستند و نباید آنها را ناتوان و بی سواد نامید و از فعالیت های کلان و صحنه سیاسی محروم کرد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها