کد خبر: 293064
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۱ ۱۷:۵۷:۰۰
| |

رئیس جمعیت هلال‌احمر خبر داد:

اعلام آمادگی هلال‌احمر برای ارائه خدمات به زائران حج 98

رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، از آمادگی کامل هلال‌احمر برای ارائه خدمات به زائران حج 98 خبر داد.

اعلام آمادگی هلال‌احمر برای ارائه خدمات به زائران حج 98
کد خبر: 293064
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۱ ۱۷:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر به همراه محمدتقی حلی‌ساز رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گزارشی از فعالیت هیات پزشکی درحوزه حج و زیارت ارائه کرد.


در این دیدار، پیوندی انتصاب عبدالفتاح نواب را به نمایندگی مقام معظم رهبری در امورحج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی تبریک گفت و تصریح کرد: برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران خانه خدا درحج تمتع امسال آمادگی کامل وجود دارد.


رئیس جمعیت هلال احمر به فعالیت های مختلف این مجموعه در حوزه حج و زیارت اشاره کرد و درباره معاینات پزشکی زائران حج 98 توضیحاتی داد.


وی همچنین خدمات این مجموعه به زائران ایرانی درشهرهای کربلا، نجف و کاظمین و زائران اربعین حسینی را بیان کرد.


دراین دیدار، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با قدردانی از خدمات هلال احمر در این حوزه، برخورداری جامعه زائران از کادر پزشکی آگاه و مورد اطمینان را برعهده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر دانست.


نواب با تاکید براینکه مسئولیت پزشکان در حج از اهمیت بسیاری برخوردار است، جدی گرفتن معاینات زائران و ثبت دقیق و دسترسی به اطلاعات پزشکی آنان را مهم خواند.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین لزوم برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت کشورهای میزبان زائران ایرانی در بخش پزشکی و بیمارستانی و کاهش هزینه ها را یادآور شد و گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت در مسائل مرتبط با زائر می تواند نقش ارزشمندی ایفا کند.

منبع:‌ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها