کد خبر: 293586
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۱۰:۲۰:۱۴
| |

تصمیم «ایر ایتالی» برای استفاده از ایرباس به جای بوئینگ در خریدهای جدید

پس از بحران هواپیمای بوئینگ مکس 737 اکنون نوبت به چالش هواپیمای بوئینگ 787 است که مشکلات پیش روی این شرکت هواپیماسازی را بیش از پیش کند.

تصمیم «ایر ایتالی» برای استفاده از ایرباس به جای بوئینگ در خریدهای جدید
کد خبر: 293586
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۱۰:۲۰:۱۴

اعتمادآنلاین| بحران‌های بوئینگ مکس 737 و دو سقوط مرگبار در کمتر از شش ماه، این شرکت را در میانه بحران‌های زیادی قرار داده است. این در حالی است که هواپیمای 787 این شرکت نیز با کم و کاستی های فنی مواجه است.

به گزارش اسپوتنیک، روزن دیمیتروف، مسئول اجرائی خطوط هوایی «ایر ایتالی» در این‌باره: احتمال اینکه این شرکت هواپیمایی، مدل ای 330 ایرباس را به جای بوئینگ 787 خریداری کند، وجود دارد.

وی ادامه داد : ما تصمیم گرفتیم که به دلیل تاخیر بوئینگ در اقداماتش هواپیمای ای 330 ایرباس را جایگزین کنیم. همینطور این روند جایگزینی برای سال بعد نیز وجود دارد.

همینطور مدیر اجرایی شرکت فلای دوبی نیز گفت: به دلیل نگرانی‌ها در مورد هواپیمای بوئینگ 737 ما باید به دنبال جایگزینی برای این هواپیما در خطوط هوایی خود باشیم.

در سال 2013 به دلیل آتش‌سوزی هواپیمای بوئینگ 787 در خطوط هوایی ژاپن تنها دو سال پس از معرفی، این هواپیما با مشکل اجازه پرواز مواجه شد.

بوئینگ گزارش داده است که 624 هواپیما از تعداد هزار و 441 فروند این نوع هواپیما در انبارهای شرکت‌های مختلف در حال بازبینی هستند.

هواپیمای 787 دریم لاینر گروهی از هواپیماهای باری است که توانایی حمل 242 مسافر را نیز دارد و از سال 2011 به ناوگان حمل و نقل پیوسته است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها