کد خبر: 293888
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۰۹:۳۹:۴۱
| |

«اکلیل» پر مخاطب در تماشاخانه مستقل تهران

کارگردان نمایش «اکلیل» مطرح کرد: با وجود اینکه اجرای نمایش ما در ماه رمضان است اما استقبال تماشاگران از این نمایش خوب بوده و فروش خوبی داشتیم.

«اکلیل» پر مخاطب در تماشاخانه مستقل تهران
کد خبر: 293888
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۰۹:۳۹:۴۱

اعتمادآنلاین| ‌ این روزها نمایشی به نام «اکلیل» به نویسندگی مهدی کوشکی و کارگردانی مهتاب شکریان هر روز ساعت 18:30 در تئاتر مستقل تهران روی صحنه است.

«اکلیل» ماجرای زوج جوانی را روایت می‌کند که در زندگی مشترک خود به پوچی رسیدند و دنبال هیجان هستند، آن‌ها برای رسیدن به آن دست به هر کاری می‌زنند.

مهتاب شکریان درباره «اکلیل» گفت: این نمایش تمام معضلاتی که زوج‌های جوان با آن روبرو هستند را نشان می‌دهد. در حال حاضر در جامعه ما هیچ گفتمانی بین افراد نیست و در میهمانی‌ها همه با گوشی‌های موبایل خود سر می‌کنند.

این کارگردان تئاتر درباره استقبال تماشاگران از نمایش «اکلیل» بیان کرد: با وجود اینکه اجرای نمایش ما در ماه رمضان است اما استقبال تماشاگران از این نمایش خوب بوده و فروش خوبی داشتیم.

او به دلایل اجرای «اکلیل» در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ما از قبل با سالن نمایش قرارداد بستیم و زمان‌بندی که سالن برای ما در نظر گرفت از 16 اردیبهشت بود. همچنین آقای کوشکی (نویسنده و بازیگر نمایش) پر مشغله بودند و ناگزیر شدیم که این زمان را قبول کنیم.

شکریان با بیان اینکه "نمایش «اکلیل» بازخورد خوبی داشته و من خیلی خوشحالم" افزود: یکی از گروه‌های تماشاگر این نمایش گروهی از بچه‌های دبیرستانی بودند که با صحبت با آن‌ها متوجه شدم این نمایش بازخورد خیلی خوبی برای آن‌ها داشته و این موضوع برای من کافی است که نمایشم بر این بچه‌ها تأثیرگذار بوده است.

او در پایان گفت: من از مهدی کوشکی برای ایده‌های خلاقانه‌اش در نویسندگی و بازیگری و نگار عابدی سپاسگزارم و امیدوارم استقبال بیشتری از «اکلیل» شود.

به گفته کارگردان نمایش «اکلیل» این نمایش تا 27 خرداد ماه روی صحنه است و از شنبه 28 اردیبهشت ماه زمان اجرای نمایش به ساعت 19 تغییر می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها