هم‌نوازی اسداللهی با هنرمندان آذربایجانی

نوازنده پیشکسوت موسیقی آذربایجان در توضیح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود از انتشار یک آلبوم و برگزاری یک اجرای زنده با حضور هنرمندانی از کشور آذربایجان خبر داد.

هم‌نوازی اسداللهی با هنرمندان آذربایجانی
کد خبر: 294216
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۰:۳۲:۲۱

اعتمادآنلاین| ‌ وحید اسداللهی نوازنده سازهای سنتی منطقه آذربایجان ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: این روزها مشغول تدوین و گردآوری تازه‌ترین آلبومم هستم که قرار است با هنرمندی تعدادی از نوازنده‌ای کشورمان و نوازندگانی از کشور آذربایجان به مخاطبان عرضه شود. این آلبوم به طور حتم یکی از متفاوت‌ترین آثارم در عرصه تولید است که فکر می‌کنم می‌تواند برای علاقه‌مندان موسیقی آذربایجان قابل توجه باشد.

او افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این آلبوم که تهیه‌کنندگی آن را خودم برعهده دارم محمد آنار عباس‌افنوازنده پیانو و تنظیم‌کننده و سلیم عباس‌اف نوازنده کمانچه دو هنرمندی هستند که از کشور آذربایجان با من همکاری می‌کنند. این در حالی است که فرزندانم محمد و رضا اسداللهی نیز به عنوان نوازندگان ایرانی همراه ما خواهند بود. البته پیش بینی ما این است که آلبوم تا ایام محرم و صفر در دسترس مخاطبان قرار گیرد تا بتوانیم بر اساس آن برای برگزاری کنسرت نیز اقدام کنیم.

این نوازنده صاحب نام نقاره در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: برگزاری کنسرت این آلبوم که برای آن ویدئوکلیپ‌هایی نیز تولید می‌شود هم قطعاً جزو برنامه‌های ماست که تصمیم دارم اگر امکانات و برنامه‌ریزی ها اجازه دهد از یک خواننده نیز در این برنامه‌ها استفاده کنم. آنچه مسلم است اینکه ما کنسرت را حتماً در تالار وحدت برگزار خواهیم کرد چرا که معتقدم فضای محتوایی کار به شکلی است که می‌تواند موردتوجه طیف گسترده‌ای از علاقه مندان موسیقی آذربایجان قرار گیرد.

وحید اسداللهی از جمله نوازندگان شاخص ساز نقاره است که پس طی دوران مختلف آموزشی در کشورمان به کشور آذربایجان سفر کرد و تحت تعلیم الماس قلی اف تکنیک‌های نوازندگی را آموخت. او از سال 1377 در باکو نزد تعدادی از هنرمندان مطرح موسیقی آذربایجان فعالیت‌های ارکسترال خود را ادامه داد. وی تاکنون علاوه بر حضور پرتعداد درارکسترها و آلبوم‌های هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان در حوزه‌های موسیقی ایرانی و موسیقی پاپ کنسرت‌های متعددی را در کشورهای مختلف برگزار کرده که این برنامه‌ها با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها