کد خبر: 294305
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو فراکسیون امید، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مشکلات کشور موجب بی‌توجهی به انتخابات هیات‌رئیسه مجلس شده است/ احتمالاً ترکیب فعلی هیات‌رئیسه مجلس حفظ خواهد شد

شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، معتقد است: با توجه به شرایط مملکت هر کسی در هیات‌رئیسه باشد، مهم نیست. تا امروز که این مجلس، یعنی نه هیات‌رئیسه نه خود مجلس، خاصیتی نداشته است.

مشکلات کشور موجب بی‌توجهی به انتخابات هیات‌رئیسه مجلس شده است/ احتمالاً ترکیب فعلی هیات‌رئیسه مجلس حفظ خواهد شد
کد خبر: 294305
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پنجم خردادماه قرار است انتخابات هیات‌رئیسه مجلس برگزار شود، اما هنوز شاهد خیز فراکسیون‌های سیاسی برای تصاحب کرسی‌های هیات‌رئیسه نیستیم. تنور انتخابات مجلس داغ نشده و احتمال تغییرات در ترکیب فعلی مجلس هم بسیار کم است. شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو فراکسیون امید، دلیل این موضوع را مشکلات کشور و بی‌خاصیت بودن مجلس می‌داند.

فراکسیون امید قرار است هفته آینده مجمع عمومی برگزار کرده و نظر نهایی خود را درباره انتخابات هیات‌رئیسه مجلس اعلام کند.

شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده تبریز و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، ضمن اشاره به انتخابات هیات‌رئیسه مجلس که خردادماه برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شرایط مملکت هر کسی در هیات‌رئیسه باشد اهمیتی ندارد. تا امروز که این مجلس، یعنی نه هیات‌رئیسه و نه خود مجلس، خاصیتی نداشته است.

او ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنم همین وضع موجود حفظ شود.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه «آیا ریاست آقای لاریجانی در مجلس ابقا می‌شود» تاکید کرد: ادامه ریاست مجلس توسط لاریجانی، بستگی به رای نمایندگان دارد.

بی‌مقدار با اشاره به ورود جدی نمایندگان به انتخابات هیات‌رئیسه مجلس، گفت: این روزها کشور با مسائل مختلفی روبه‌روست و همین موضوع موجب شده به انتخابات هیات‌رئیسه مجلس توجهی نشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها