کد خبر: 305136
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۵:۴۸:۱۶
| |

شناسایی یک هزار هکتار اراضی در چابهار برای کاهش حاشیه نشینی

وزیر راه و شهرسازی از شناسایی یک هزار هکتار اراضی برای آغاز نوسازی در شهر چابهار به عنوان بزرگترین شهر حاشیه نشین کشور خبر داد.

شناسایی یک هزار هکتار اراضی در چابهار برای کاهش حاشیه نشینی
کد خبر: 305136
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۵:۴۸:۱۶

اعتمادآنلاین| محمد اسلامی امروز (یکشنبه) بعد از پایان مراسم امضای تفاهمنامه مشترک با شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: تفاهنامه ای امروز با شهردار تهران و ریس شورای اسلامی شهر تهران رسید که بر اساس آن حدود 4.5 هکتار از اراضی محله سیروس تهران شناسایی و در مذاکره با توسعه گر قرارداد نوسازی آن هم نعقد شد.


وی گفت: در سال 97 این هدف را داشتیم که 100 هزار واحد در بافت های فرسوده ایجاد شود که مستلزم شناسایی اراضی در 270 محله هدف بود.


اسلامی افزود: تا امروز برای72 محله در 67 شهر حدود دو هزار و 400 هکتار اراضی که متعلق به وزارت راه ی شهرسازی ، شهرداری تهران و دستگاه های دولتی بوده را شناسایی کردیم و در حال نقل و انتقال این اراضی هستیم.


وزیر راه شهرسازی با اشاره به شناسایی حدود یک هزار هکتار از این رقم در شهر چابهار گفت: ما با بزرگترین حاشیه نشینی در چابهار مواجه هستیم که از طریق تخصیص این یک هزار هکتار یکی از بزرگترین پروژه های بارآفرینی در چابهار آغاز خواهد شد و ما شاهد ادامه این روند در سایر شهرهای کشور هستیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها