کد خبر: 305386
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۱۴:۳۳:۴۸
| |

با موافقت مجلس؛

وزارت صمت مکلف به ساماندهی و ارتقاء کیفیت خودروهای سنگین وارداتی و داخلی شد

نمایندگان مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت را مکلف به ساماندهی و ارتقاء کیفیت خودروهای سنگین وارداتی و داخلی کردند.

وزارت صمت مکلف به ساماندهی و ارتقاء کیفیت خودروهای سنگین وارداتی و داخلی شد
کد خبر: 305386
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۱۴:۳۳:۴۸

اعتمادآنلاین| نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو با ماده (9) این طرح با 155 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 224 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در ماده (9) آمده است: وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است با همکاری سازمان ملی استاندارد، سازمان نظام مهندسی معدن و سازمان نظام مهندسی کشاورزی ظرف مدت شش ماه پس از لازم الاجراء شدن این قانون، نسبت به ساماندهی و ارتقای کیفیت سایر خودرو‌های سنگین وارداتی و تولید داخل از جمله ماشین‌های راهسازی، معدنی، کشاورزی و منابع طبیعی اقدام نماید.

همچنین نمایندگان با ماده (10) این طرح با 153 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 224 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ماده (10) بدین شرح است: با تصویب این قانون و با توجه به لازم الاجراء شدن قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب 4/9/1396 قانون ارتقاء کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلی مصوب 26/12/1389 نسخ و ملغی الاثر می‌گردد و وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است گزارش اجرای این قانون را هر شش ماه یکبار به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها