کد خبر: 305784
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۵:۴۸:۰۰
| |

سفارت آمریکا در بیروت به دنبال پایش حزب‌الله

سفارت آمریکا در بیروت فعالیت‌های پیدا و پنهان خود را برای کسب اطلاعات در رابطه با حزب‌الله شدت داد.

سفارت آمریکا در بیروت به دنبال پایش حزب‌الله
کد خبر: 305784
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ ۱۵:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سفارت آمریکا در بیروت فعالیت‌های پیدا و پنهان خود را برای کسب اطلاعات در رابطه با حزب‌الله شدت داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، پایگاه اطلاع‌رسانی لبنانی «لبنان دیبایت» با انتشار گزارشی در این رابطه نوشت: این روزها شاهد هستیم که سفارت آمریکا در بیروت دست خود را در کندوی حزب‌الله می‌کند و از هر طریقی به دنبال کسب هر نوع اطلاعاتی در مورد حزب است.

در ادامه این گزارش آمده است: ماموران سفارت آمریکا در بیروت تلاش می‌کنند این اطلاعات را از محیط اطراف حزب‌الله به دست آورند و تحت پوشش سازمان‌ها و موسسات خدماتی در برخی از روستاهای جنوب لبنان کار ارزیابی اجتماعی را انجام می‌دهند.

در حال حاضر این سازمان‌های خدماتی نوعی پایش را در مناطق محل فعالیت خود انجام می‌دهند از جمله: جمع‌آوری اطلاعات دقیق اجتماعی از روستاها و شهرهای کوچک جنوب لبنان، پرسش از شرایط خانوادگی و حتی گرایش‌های سیاسی و جویا شدن نظر هر یک از افراد خانواده در مورد مواضع کشورهای خارجی علیه حزب‌الله؛ این در حالی است که برخی از پرسشنامه‌ها دربرگیرنده سوالاتی در مورد اسرائیل و دیدگاه فرد مورد سوال واقع‌شده، در مورد نوع روابط آینده با آن، نیز هست.

این پایگاه اطلاع‌رسانی خبر داد مساله بسیار قابل تامل، مطرح کردن پرسش‌هایی است که نشان می‌دهد طرف‌هایی به دنبال این هستند که میزان تاثیرگذاری مجازات‌های اعمال‌شده علیه حزب الله را مشخص کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها