کد خبر: 306328
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۴:۳۶:۲۰
| |

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

ظرفیت وقف برای تقویت تولید و اشتغال به کار گرفته شود

سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عنوان کرد: باید از ظرفیت وقف برای تقویت نظام بهینه سازی تولید و اشتغال و دور زدن تحریم‌ها بهره گرفت.

ظرفیت وقف برای تقویت تولید و اشتغال به کار گرفته شود
کد خبر: 306328
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۴:۳۶:۲۰

اعتمادآنلاین| سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور روز چهارشنبه در نشست بررسی طرح‌های نیمه تمام سرمایه گذاری، مشکلات حقوقی و مالی موقوفات قزوین با اشاره به شعار رونق تولید، گفت: باید در اجرای طرح های اقتصادی وابسته به اوقاف از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد و توان و کارآیی موقوفات را برای تحقق رونق تولید و اشتغال در شرایط تحریم فعال ساخت.


وی افزود: ظرفیت‌های مغفول زیادی در کشور وجود دارد که در صورت توجه به آنها فرصت های بسیاری برای رونق تولید فراهم خواهد شد.


این مسئول بیان کرد: اگر در تامین درآمد پایدار موقوفات به فکر توسعه فعالیت‌های آموزشی و کمک به رونق تولید باشیم، برکات و دستاوردهای بسیار خوبی به بار خواهد آمد و گام های بلندی در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و عمرانی برداشته می شود.


حجت الاسلام خاموشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماه مبارک رمضان و نقش آن در پاکسازی انسان از گناه افزود: همواره باید عبادت را جدی گرفته و فرایض دینی را با خلوص نیت انجام دهیم تا از برکاتش برخوردار شده و به کارهای خود معنویت بخشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها