کد خبر: 307968
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۱۴:۰۲:۰۰
| |

معرفی دستگاه جوجه کشی هواباتور

امروزه صنعت پرورش طیور به دلیل نیاز بازار مواد غذایی به شدت توسعه یافته است. در این راستا دستگاه های جوجه کشی نیز طراحی و تولید شده اند که بسیاری از آنها پا به پای تکنولوژی مدرن حرکت می کنند. در حقیقت برای افزایش بازدهی تولید ، امروزه استفاده از دستگاه های جوجه کشی پیشرفته امری ضروری شده است.

معرفی دستگاه جوجه کشی هواباتور
کد خبر: 307968
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۱۴:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| امروزه صنعت پرورش طیور به دلیل نیاز بازار مواد غذایی به شدت توسعه یافته است. در این راستا دستگاه های جوجه کشی نیز طراحی و تولید شده اند که بسیاری از آنها پا به پای تکنولوژی مدرن حرکت می کنند. در حقیقت برای افزایش بازدهی تولید ، امروزه استفاده از دستگاه های جوجه کشی پیشرفته امری ضروری شده است. علاوه بر این ، دستگاه های جوجه کشی در بسیاری از مناطق به منبع درآمد خانواده ها نیز تبدیل شده اند. از آنجایی که در بازار برندهای مختلفی موجود می باشند ، شناخت صحیح هر یک از این برندها و قابلیت های دستگاه آن ، برای کاربران اهمیت ویژه ای دارد. فلذا بر این شدیم تا شما را با یک برند بسیار پیشرفته و محبوب دستگاه های جوجه کشی تحت عنوان دستگاه جوجه کشی هواباتور آشنا کنیم.

نگاه اجمالی به مجموعه هواباتور

برای اولین بار در کشور ، گروه صنعتی هواباتور در سال 1372 بصورت رسمی ، ورود دستگاه های جوجه کشی به صنعت داخلی را رقم زد. از همان ابتدای کار ، هدف این گروه طراحی و ساخت دستگاه های جوجه کشی باکیفیت بود. لذا به تعامل با حرفه ای ترین سازندگان خارجی این نوع دستگاه ها پرداخت. از این رو با کسب تجربه ای گران بها و ارزشمند طی فعالیت 26 ساله اش ، هم اکنون در داخل و حتی فراتر از مرزهای ایران به قطب دستگاه های جوجه کشی حرفه ای تبدیل شده است. به جرأت می توان گفت که محصولات این گروه به دلیل برخورداری از تکنولوژی پیشرفته و قطعات عالی از بهترین دستگاه های موجود در بازار می باشند. گروه صنعتی هواباتور به پاس قدردانی از همراهی مشتریان ، خدمات پشتیبانی خود را نیز توسعه داده است. بدین صورت که این گروه هم اکنون بیش از 100 واحد نمایندگی فعال در سرتاسر ایران دارد. گروه صنعتی هواباتور انواع دستگاه های جوجه کشی حرفه ای خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی را به تولید میرساند. این دستگاه های برای جوجه کشی از انواع مختلف پرندگان زینتی و اهلی بسیار مناسب می باشند.

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی در بین کاربران بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. به این دلیل که از این دستگاه ها در منزل و محیط های کوچک ، می توان استفاده کرد. گروه صنعتی هواباتور بهترین دستگاه های جوجه کشی خانگی ارزان و حرفه ای در ظرفیت های 12 تایی (ساده و حرفه ای) ، 40 ، 48 ، 80 و 96 تایی به بازار ارائه می دهد. این دستگاه ها بسیار پیشرفته میباشند ، زیرا علاوه بر جوجه کشی از پرندگان اهلی ، از پرندگان زینتی و طوطی سانان نیز به خوبی جوجه کشی می کنند.

کارکرد این دستگاه ها بصورت کاملا اتوماتیک و هوشمند می باشد. به نحوی که برای جوجه کشی در این دستگاه ها کافی است که بعد از آماده کردن دستگاه ، تخم های نطفه دار را در درون آن قرار داده و نوع پرنده را انتخاب کنید. دستگاه بصورت اتوماتیک در دوران ستر و هچر ، میزان دما ، رطوبت و چرخش لازم را برای نطفه ها ایجاد می کند و برای شما فقط لذت یک جوجه کشی موفق باقی می ماند.

در اصل این دستگاه ها به نحوی طراحی شده اند که هر شخص بدون تجربه ای بتواند با آن به سادگی کار کند.

مهمترین ویژگی دستگاه جوجه کشی خانگی هواباتور

برترین ویژگی این دستگاه ها عبارتند از:

· بدنه ABS و کریستال نشکن بسیار مرغوب و مقاوم در برابر ضربه

· سنسور بسیار دقیق دیجیتالیSHT ساخت سوئیس

· سنسور محیطی

· موتور چرخشی بسیار قوی

· کاور محافظ اشعه های مضر نور آفتاب

· صفحه نمایشگر میزان دما و رطوبت به همراه روز شمار

· کارکرد با برق اضطراری و یا باتری خودرو

· برد بسیار هوشمند و بر پایه منطق فازی

· سیستم انتخاب اتوماتیک پرنده

· فن دائم کار

· شانه های همه کاره و سایزیک

· سیستم رطوبت رسانی پیشرفته

· راندمان بالای 90

دستگاه های جوجه کشی نیمه صنعتی و صنعتی

دستگاه جوجه کشی صنعتی

گروه صنعتی هواباتور دستگاه های جوجه کشی در انواع ظرفیت های 126 الی 10000 تایی نیز تولید می کند. به دلیل ظرفیت بالای این دستگاه ها و عدم متضرر شدن کاربر ، طراحی این دستگاه ها کاملا منحصر به فرد و عالی می باشد. گروه صنعتی هواباتور در ساخت این دستگاه ها از قطعات بسیار ایده آل به همراه چندین لایه امنیتی استفاده کرده است. راندمان جوجه کشی با این دستگاه ها بسیار بالا می باشد.

یکی از برترین مزیت های این دستگاه ها، کارکرد آسان آنها می باشد. چرا که گروه صنعتی هواباتور این دستگاه ها را بسیار ساده طراحی کرده است تا هر شخصی بتوانتد با آنها کار کند. این دستگاه های در عین سادگی دارای برتری ها و امکانات فراوانی نیز می باشند. در زیر نقاط قوت آنها را بیان کرده ایم:

· بدنه PVC فشرده و یکپارچه ضد زنگ و ضد ضربه

· سنسور SHT اصل سوئیس

· سنسور ضامن و یدکی

· سنسور محیطی

· سنسور CO2

· ستر هچر همزمان

· برد فوق حرفه ای JDR 950

· کارکرد هوشمند و اتوماتیک

· شانه های همه کاره

· سیستم اتومایزر تأمین رطوبت

· موتور چرخشی قدرتمند

· فن دمنده

· نورگیر ضد اشعه های مضر

· قابلیت حمل آسان

· ایزولاسیون کامل

· راندمان بالای 90 درصد

· کارکرد با برق اضطراری و باتری ماشین

دستگاه جوجه کشی شتر مرغ ساخت هواباتور

دستگاه جوجه کشی شتر مرغ

علاوه بر دستگاه های فوق ، گروه صنعتی هواباتور ، دستگاه های جوجه مخصوص شتر مرغ نیز طراحی و تولید می کند. لازم است که بدانید روند جوجه کشی شتر مرغ با سایر پرندگان متفاوت می باشد. لذا برای اینکار نیاز به دستگاه جوجه کشی شتر مرغ دارید. ماشین جوجه آوری شترمرغ ساخت هواباتور نیز همچون سایر دستگاه های این گروه از کیفیت مثال زدنی و راندمان بالایی برخوردار می باشند.

نتیجه گیری

گروه صنعتی هواباتور از اولین و بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی در ایران میباشد که در این زمینه توانسته است دستگاه های بسیار باکیفیتی را به تولید برساند. این دستگاه ها به نحوی طراحی شده اند تا کاربر به راحتی بتواند با آنها کار کند. همچنین راندمان جوجه آوری در این دستگاه ها به دلیل قطعات عالی و رعایت استانداردها در ساخت آنها ، بسیار بالا می باشد. گروه صنعتی هواباتور سعی کرده است تا حاشیه سود این محصولات را به حداقل برساند.

لذا این دستگاه ها به عنوان دستگاه جوجه کشی ارزان در بازار تلقی می شوند. بطوریکه کاربر در عین داشتن یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای ، هزینه کمتری نیز برای آنها پرداخت میکند. دستگاه های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی هواباتور دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز میباشند.

منبع : دستگاه جوجه کشی هواباتور

وب سایت : https://www.hovabator.ir

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها