کد خبر: 308175
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۱۰:۱۷:۰۰
| |

والورده در بارسلونا می‌ماند

سرمربی اسپانیایی فصل آینده هم در بارسلونا خواهد بود.

والورده در بارسلونا می‌ماند
کد خبر: 308175
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۱۰:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ارنستو والورده در فصل 20-2019 هم هدایت بارسلونا را بر عهده خواهد داشت. توئیتر برنامه ال لارگرو شبکه SER این موضوع را اعلام کرد. پس از اینکه سه‌شنبه خبرهای ضد و نقیض در رابطه با آینده سرمربی بارسلونا منتشر شد در نخستین ساعات چهارشنبه خوسپ ماریا بارتومئو به شبکه SER اعلام کرد که والورده در این تیم می‌ماند.

رئیس باشگاه بارسلونا در 15 روز اخیر دو بار مجبور شد به آینده سرمربی اسپانیایی اشاره و از او حمایت کند. ابتدا پس از منتشر شدن عکسی از رونالد کومان در بارسلونا این اتفاق رخ داد. بارتومئو پس از فینال کوپا دل ری که با شکست بارسا مقابل والنسیا همراه شد، گفت: در فینال به خاطر سرمربی شکست نخوردیم.

در واقع والورده مسئول اصلی شکست‌ها در رم و لیورپول و فینال جام حذفی بود. با این حال او یکی از 6 سرمربی است که توانست بارسا را دو سال پیاپی قهرمان لالیگا کند.

از طرفی نقش لیونل مسی در میان بازیکنان کلیدی است. ستاره آرژانتینی که به تازگی با بارتومئو دیدار داشته است به ادامه حضور والورده تاکید کرد. شکست در فینال کوپا نظر مسی را نسبت به سرمربی‌اش عوض نکرد. مسی می‌خواهد تیم جنگنده‌تر باشد و از 16 یا 17 بازیکن سطح بالا برخوردار باشد.

با وجود اینکه در نظرسنجی‌ها هواداران والورده را مقصر این شکست‌ها می‌دانستند اما بارتومئو تصمیم گرفت او را تا پایان قراردادش (ژوئن 2020) حفظ کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها