کد خبر: 309077
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۱۲:۴۱:۳۵
| |

امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آماده‌ رویارویی با تهدیدات هوایی هستیم

امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو و قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) 24 ساعته در حال رصد آسمان ایران هستند و برای رویارویی با تهدیدات آماده‌اند.

آماده‌ رویارویی با تهدیدات هوایی هستیم
کد خبر: 309077
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۱۲:۴۱:۳۵

اعتمادآنلاین| امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به برخی فضا سازی های رسانه‌ای درخصوص تحرک ناو هواپیمابر آمریکا در آب‌های جنوبی ایران اشاره کرد و بیان کرد: با توجه به تهدیدات موجود و احتمال انجام تهدیداتی پدافندهوایی با تمام قدرت همه نقاط کشور به ویژه جنوب را پوشش می‌دهد.

وی تاکید کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنیم که در آمادگی 100 درصدی به سر می بریم و آمادگی مقابله با هر گونه تهدیدی که برای دشمنان متصور باشد را داریم

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش با بیان اینکه «به فضاسازی‌های رسانه‌ای در رابطه با ناو و تحرکات دشمن نه اهمیت داده‌ایم و نه اهمیت خواهیم داد»، افزود: پدافند هوایی ایران اسلامی به مرحله‌ای رسیده است که بتواند در مقابل تمام تهدیدات مقابله کند.

سرتیپ علیرضا صباحی فرد با تاکید مجدد بر اقتدار پدافندهوایی ایران، تصریح کرد: هیچ پرنده‌ای حق ورود به آسمان مقدس ایران اسلامی بدون اجازه و هماهنگی پدافندهوایی را ندارد.

وی همچنین گفت: ما تاکنون با قدرت از آسمان کشور دفاع کرده‌ایم؛ بارها خواستند که اقدامی انجام دهند اما جلوی آنها را قاطعانه گرفتیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها