کد خبر: 309225
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۱۸:۲۵:۲۷
| |

در حکمی از سوی وزیر کشور؛

مسئولیت کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک به ناصریان محول شد

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در حکمی معاون توسعه مدیریت و منابع را به سمت مسئول کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک منصوب کرد.

مسئولیت کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک به ناصریان محول شد
کد خبر: 309225
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۱۸:۲۵:۲۷

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حکمی ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع را به عنوان مسئول کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک منصوب کرد.


بر اساس این گزارش، متن این حکم به شرح ذیل می‌باشد: به منظور آغاز هر چه سریعتر پیاده سازی الکترونیک خدمات ستاد و صف وزارت کشور و ایجاد وحدت رویه در سطوح مختلف مدیریتی ستاد، استانداری‌ها و سازمان‌های وابسته به موجب این حکم مسئولیت کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک که به منظور تحقق این مهم تشکیل خواهید داد به جنابعالی محول می‌شود تا با انتخاب و انتصاب افراد مورد نظر و ذیربط به عضویت کارگروه مذکور به تشخیص و حکم خودتان این مرحله از الکترونیکی نمودن خدمات، وزارت کشور را به نحو شایسته و بایسته به سرانجام برسانید.


بدیهی است در این مسیر کلیه معاونین وزیر، روسای مراکز، استانداران و روسای سازمان‌های وابسته همکاری و معاضدت‌های لازم را با جنابعالی به عمل خواهند آورد. ضمناً تاکید می‌نماید لازم است روند اجرای پیشرفت کار را به طور پیوسته و منظم به اینجانب گزارش نمائید.

گفتنی است، مهندس امیر شجاعان؛ رئیس مرکز فن آوری اطلاعات وزارت کشور، به عنوان دبیر و عضو کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک و مدیر پروژه منصوب شد.

همچنین در احکام جداگانه صادره از سوی ناصریان؛ علی خلیلی، بهروز رجبی، روشنک اکبریان، مسعود کیان ارثی، فرشید نعیمی و سعید راحتی به عنوان اعضای کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک منصوب شدند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها