کد خبر: 309890
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۴ ۱۲:۵۱:۳۹
| |

حمله پلاتینی به اینفانتینو؛ او هیچ وجاهت قانونی ندارد

رئیس سابق اتحادیه فوتبال اروپا یوفا به انتقاد از رئیس فیفا پرداخت و اقدامات او را زیر سوال برد.

حمله پلاتینی به اینفانتینو؛ او هیچ وجاهت قانونی ندارد
کد خبر: 309890
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۴ ۱۲:۵۱:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌‌ در آستانه انتخابات فیفا، میشل پلاتینی رئیس سابق اتحادیه فوتبال اروپا یوفا با انتقاد از اینفانتینو گفت: اینفانتینو هیچ وجاهت قانونی ندارد و رئیس موثق و قانونی فیفا نیست. همه می‌دانند او وقتی در شغل قبلی خود یعنی دبیر کلی فیفا بود، همیشه از فیفا انتقاد می‌کرد. چطور کسی که همیشه فوتبال زنان را مسخره می‌کرد و به پیشرفت آن باور نداشت می‌تواند باعث پیشرفت آن شود؟ اینکه شما قبلاً گوی‌ها را از داخل ظرف بر می‌داشتید که تضمین کننده این نیست شما می‌توانید فیفا را اداره کنید. او یک وکیل خبره در یوفا بوده است ولی 10 سال بود که از فیفا انتقاد می‌کرد. 10 سال به طور مداوم هر چه که خواست انجام داد و هر چه که می‌خواست گفت. او از من خواست تا از او برای دبیرکلی حمایت کنم ولی وقتی دید برای من مشکل ایجاد شده است، بلافاصله برای انتخابات فیفا خودش را آماده کرد. برای انتخابات 2016 من نظرم این بود که سلمان رئیس باشد و اینفانتینو به عنوان دبیر کل فعالیت کند.

پلاتینی در ادامه صحبت‌های خود درباره برنده توپ طلای افزود: به نظر من در این سال توپ طلا باید یا به رونالدو و یا مسی برسد.

انتخابات فیفا قرار است در سال 2020 یعنی سال آینده برگزار شود و اینفانتینو امیدوار به انتخاب مجدد به عنوان رئیس فیفا در این سمت است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها