کد خبر: 310764
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۸ ۱۳:۴۱:۰۰
| |

نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا:

دستورکار فاجعه‌بار دولت ترامپ می‌تواند باعث نابودی اقتصادی آمریکا شود

رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد دستور کار او می‌تواند به اقتصاد کشور صدمه وارد کند.

دستورکار فاجعه‌بار دولت ترامپ می‌تواند باعث نابودی اقتصادی آمریکا شود
کد خبر: 310764
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۸ ۱۳:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به گزارش اشتغال ماه مه دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که فقط 75000 شغل ایجاد کرده بود، گفت: گزارش اشتغال ماه مه یک نشانه نگران کننده از دستور کار فاجعه بار دولت ترامپ است که می‌تواند باعث نابودی اقتصاد کشور، ایجاد بی ثباتی و تهدید امنیت مالی خانواده‌های کارگر در سراسر آمریکا شود.

وی در ادامه افزود: خانواده‌های سراسر کشور نیازمند اقدامی قاطع برای تقویت سلامت و رفاه مالی خود هستند، نه اینکه از سوی رئیس جمهور آمریکا تهدید‌های سبک‌سرانه دریافت کنند که این تهدید‌ها باعث ایجاد هرج و مرج در اقتصاد کشور شود.

پلوسی در ادامه گفت: دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا برای مردم مبارزه می‌کنند. اکثریت نمایندگان مجلس ما برای کاهش قیمت دارو‌ها و حفظ مزایای بهداشتی آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند. آن‌ها قصد دارند دستمزد کارگران را با سرمایه گذاری در زیرساخت‌های سبز و مدرن افزایش دهند. ما همچنان به تلاش خود برای پیشرفت در جوامع، اقتصاد و ملت خود ادامه می‌دهیم.

گزارش اشتغال ماه مه دولت ترامپ نشان داد که سطح بیکاری در این کشور همچنان بدون تغییر بوده است و دولت ترامپ در این ماه فقط 75000 شغل ایجاد کرده است. پیش از این پیش بینی شده بود که دولت ترامپ در ماه مه 180000 شغل ایجاد خواهد کرد.

در روز‌های اخیر جنگ لفظی میان پلوسی و ترامپ به شدت تشدید شده است. پلوسی چند روز پیش اعلام کرد ترجیح می‌دهد به جای استیضاح دونالد ترامپ، او را پشت میله‌های زندان ببیند. به دنبال آن، ترامپ به لفاظی علیه رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا پرداخت و در حساب توییتر خود نوشت: نانسی پلوسی به خاطر گفتن حرف‌هایی تا این حد سخیف به خصوص وقتی که من با سران کشور‌های خارجی در کشور دیگری بوده ام، مایه ننگ خود و خانواده اش است!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها