کد خبر: 311050
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۱۲:۳۲:۳۲
| |

وزیر بهداشت:

نه رانت بدهید و نه باج بخواهید

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکیگفت: تعهد بنده به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آن است که رانتی به تولیدکنندگان و واردکنندگان داده نشود و باجی از کسی خواسته نشود.

نه رانت بدهید و نه باج بخواهید
کد خبر: 311050
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۱۲:۳۲:۳۲

اعتمادآنلاین| ‌ سعید نمکی روز شنبه در مراسم گشایش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و دارویی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی، افزود: هچ رانتی به تولید داخل نمی دهیم زیرا پاسخگوی و متولی سلامت مردم هستیم.

وی اظهار داشت: تولیدکنندگان باید به فکر کیفیت محصولات خود باشند، محصول و فرآورده بی کیفیت و یا دارای سطح پایین کیفیت را نمی خواهیم و اجازه ورود به بازار را نمی دهم.

نمکی تصریح کرد: نیروهای خلاق و توانمند در کشور داریم که باید از ایده های آن ها برای با تولید فرآورده ها و محصولات با کیفیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی بسیار مهم است، گفت: همچنین اجازه ورود محصول مشابهی که توسط افراد توانمند داخل کشور تولید می شود را نخواهیم داد.

به گفته وزیر بهداشت، سازمان دهی جدید در حوزه تجهیزات پزشکی و دارو به عنوان قرارگاه اصلی وزارت بهداشت با اهداف اساسی ایجاد شده و با سرعت بیشتر در مقابل هجمه ها، کار را دنبال می کنیم.

نمکی افزود: درها را بر روی تولید کننده و وارد کننده باز می کنیم و نمی گذاریم پیچ و خم های بوروکراسی آن ها را خسته کند و البته بخشی هایی مانند سازمان غذا و دارو و تجهیزا پزشکی نباید محلی باشد که مردم از بوروکراسی اداری خسته شوند.

وی اظهار داشت: ما نباید گره ای بر گره های قبلی بزنیم، سعی می کنیم در راستای توسعه، مشکلات را برای تولید کنندگان و واردکنندگان برطرف کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها