کد خبر: 311782
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۱ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید؛

پیچ‌وخم‌های آزادراه تهران-چالوس

طرح آزادراه تهران-شمال در سال 1373 به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی رسید و اجرایی شد که بنا بر گفته محمدباقر نوبخت، پس از تخصیص 300 میلیارد تومان اعتبار، طی دو ماه آینده (نهایت مرداد سال 98) فاز یک پروژه آزادراه تهران-شمال تکمیل می‌شود و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

حجم ویدیو: 2.14M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو
کد خبر: 311782
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۱ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا اصغرزاده - طرح آزادراه تهران-شمال در سال 1353 مطرح شد و نهایتاً در سال 1373 طرح کامل آن به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی رسید و اجرایی شد.

این آزادراه 121 کیلومتری است که در مجموع در آن 180 رشته تونل و 95 دستگاه پل بزرگ به کار رفته است.

عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی، اعلام کرده بود: برآورد ما این است که پروژه منطقه سه آزادراه تهران-شمال تا پایان اتمام، به مبلغی حدود 93 هزار میلیارد ریال سرمایه نیاز دارد.

بر اساس توضیحات سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان برای قطعات دوم و سوم آزادراه تهران-شمال به 12 تا 14 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بهمن‌ماه سال گذشته محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: قطعه یک آزادراه تهران-شمال در تابستان سال 1398 بهره‌برداری می‌شود.

محمد باقر نوبخت: 600 میلیارد تومان با همکاری بنیاد مستضعفان برای تکمیل قطعه اول آزادراه تهران-شمال در نظر گرفته شده که با احداث 60 کیلومتر از این آزادراه مسیر تهران تا چالوس به دو ساعت کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور: برآورد اولیه عوارض آزادراه تهران-شمال از سوی بخش خصوصی 100 هزار تومان بود که احتمالاً رقم نهایی کمتر از 30 هزار تومان تعیین می‌شود.

محمدباقر نوبخت: پس از تخصیص 300 میلیارد تومان اعتبار، انتظار داریم طی دو ماه آینده فاز یک پروژه آزادراه تهران-شمال تکمیل شود و زیر بار ترافیک برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها