کد خبر: 312225
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۳ ۱۴:۴۰:۳۰
| |

وزرای ارتباطات و ارشاد به صحن علنی مجلس می روند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه (در دو نوبت صبح و عصر) و سه شنبه 26 تا 28 خرداد جلسه علنی دارند و میزبان وزیران ارتباطات و ارشاد اسلامی خواهند بود.

وزرای ارتباطات و ارشاد به صحن علنی مجلس می روند
کد خبر: 312225
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۳ ۱۴:۴۰:۳۰

اعتمادآنلاین| قرار است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به سئوالات بیت الله عبدالهی نمایندهاهر و محمود نگهبان سلامی نماینده خاف در مجلس حضور یابد. همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به پرسش بهرام پارسایی نماینده شیراز، عبدالکریم حسین زادهنماینده اشنویه و محمدرضا صباغیان نمانیده مهریز در مجلس حاضر خواهد شد.

در هفته پیش رو گزارش معاون نظارت مجلس درباره اقدامات نظارتی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم دوره دهم و گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد حادثهواژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در صحن علنی در مجلسشورای اسلامی قرائت می شود. در این نشست گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درموردپذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی و گزارش کمیسیون آموزش درمورد حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه هفته آینده خود لایحه اهداف وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو و لایحه حمایت ازمحیط بانان و جنگل بانان را بررسی می کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها