کد خبر: 313170
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۰۹:۳۶:۵۹
| |

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان:

دادگاه علنی محمدرضا خاتمی مسیر مناقشه پیش روی کشور را باز می‌کند

اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با اظهار نگرانی از برخی برخوردهای خودسرانه با جلسات سخنرانی اصلاح‌طلبان از نهادهای ذی‌ربط خواستار تامین امنیت این جلسات و بررسی ریشه‌ای برخوردهای صورت گرفته شدند و همه جریان‌های سیاسی را به عمل در چهارچوب قانون دعوت کردند.

دادگاه علنی محمدرضا خاتمی مسیر مناقشه پیش روی کشور را باز می‌کند
کد خبر: 313170
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۰۹:۳۶:۵۹

اعتمادآنلاین| دوازدهمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان عصر روز گذشته با حضور اعضاء برگزار شد. در این جلسه پرهیز از درگیر شدن جریان اصلاح طلب با حاشیه هایی که می تواند همگرایی و وحدت اصلاح طلبان را تحت الشعاع قرار دهد مورد تاکید قرار گرفت.

اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با اظهارنگرانی از برخی برخوردهای خودسرانه با جلسات سخنرانی اصلاح طلبان از نهادهای ذی ربط خواستار تامین امنیت این جلسات و بررسی ریشه ای برخوردهای صورت گرفته شدند و همه جریان های سیاسی را به عمل در چهارچوب قانون دعوت کردند.

در این جلسه همچنین اعضا با اشاره به گذشت بیش از 10 سال از حوادث سال 88 ، تاکید کردند که همچنان می توان با تدبیر، مناقشات باقی مانده از این حادثه را مدیریت و از وارد آمدن خسارات بیشتر به کشور جلوگیری کرد. در همین راستا و با این رویکرد برگزاری علنی دادگاه محمد رضا خاتمی می تواند مسیری را برای حل این مناقشه پیش روی کشور باز کند.

منبع: امتداد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها