کد خبر: 313273
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۱۱:۵۸:۲۰
| |

توییت پسر خاشقجی به مناسبت «روز جهانی پدر»

فرزند جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد سعودی که در کنسولگری کشورش در استانبول به قتل رسید، درباره پدرش پیام توییتری منتشر کرده است؛ این نخستین توییت او از ماه آوریل است.

توییت پسر خاشقجی به مناسبت «روز جهانی پدر»
کد خبر: 313273
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۱۱:۵۸:۲۰

اعتمادآنلاین| «صلاح خاشقجی» فرزند جمال خاشقجی در این پیام توییتری که مصادف با «روز جهانی پدر» منتشر کرده است، تنها به نوشتن این پیام اکتفا کرده است: «خاشقجی... روز پدر مبارک». پیامی که واکنش صدها نفر از همراهان با قضیه پدرش را برانگیخت.

به نظر می‌رسد، صلاح که مقیم انگلیس است، تلاش دارد با این پیام‌های توییتری پرونده قتل پدرش را مجددا به جریان بیندازد که نخستین سالگردش ماه اکتبر خواهد بود.

صلاح آخرین پیام خود را ماه آوریل منتشر کرد که نوشته بود: هر کسی که مشارکتی یا ارتباطی با جنایت قتل پدرم دارد، دادگاهی شده و به جزای عملش می‌رسد.

فرزند خاشقجی در بیانیه‌ای که به نیابت از خانواده‌اش در صفحه توییتری خود منتشر کرد، آورده است: در گذشته و در حال حاضر برای فیصله دادن به پرونده قتل پدرم هیچ مذاکره‌ای انجام نداده‌ایم. او تاکید کرد هر کسی که این جنایت را مرتکب شده یا در آن دست داشته یا مشارکت و هرگونه ارتباطی داشته است، مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها