واکنش نتانیاهو به سخنان امروز کمالوندی: ایران اگر برجام را نقض کند، باید بلافاصله تحریم‌های از پیش تعیین شده‌ را علیه آن‌ها اعمال کرد

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل در واکنش به هشدار بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در رابطه با افزایش غنی‌سازی اورانیم مدعی شد: اگر ایرانیان به تهدیدات خود عمل کنند و برجام را نقض کنند، جامعه جهانی باید بلافاصله تحریم‌های از پیش تعیین شده‌ای را علیه ایران اعمال کند.بهروز کمالوندی گفت: از امروز شمارش معکوس برای عبور از ذخیره 300 کیلو اورانیوم غنی شده آغاز می‌شود و تا 10 روز دیگر یعنی 27 ژوئن (6 تیرماه) از این سقف عبور می‌کنیم.

واکنش نتانیاهو به سخنان امروز کمالوندی: ایران اگر برجام را نقض کند، باید بلافاصله تحریم‌های از پیش تعیین شده‌ را علیه آن‌ها اعمال کرد
کد خبر: 313392
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۲۱:۳۲:۴۷

اعتمادآنلاین| نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سخنان امروز سخنگوی سازمان انرژی اتمی در رابطه با افزایش غنی‌سازی اورانیم و کاهش تعهدات برجامی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ینت‌نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به هشدار بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در رابطه با افزایش غنی‌سازی اورانیم مدعی شد: اگر ایرانیان به تهدیدات خود عمل کنند و برجام را نقض کنند، جامعه جهانی باید بلافاصله تحریم‌های از پیش تعیین شده‌ای را علیه ایران اعمال کند.

به گزارش ایسنا، بهروز کمالوندی، در جریان بازدید نمایندگان رسانه‌ها از مجتمع آب سنگین اراک گفت: از امروز شمارش معکوس برای عبور از ذخیره 300 کیلو اورانیوم غنی شده آغاز می‌شود و تا 10 روز دیگر یعنی 27 ژوئن (6 تیرماه) از این سقف عبور می‌کنیم.

نمایندگان رسانه‌های داخلی امروز برای اطلاع از اقدامات انجام شده در گام اول کاهش تعهدات برجامی ایران، به مجتمع نیروگاهی آب سنگین اراک رفته بودند.

نتانیاهو با تکرار ادعاهای ایران هراسانه خود مدعی شد: اسرائیل در یک جبهه در کنار آمریکا، کشورهای عرب میانه‌رو و کشورهای دیگر در مقابل خشونتگری ایران ایستاده است.

او گفت: در کنار معاهدات صلح با مصر و اردن ما به صورت بی‌سابقه‌ای روابط خود با کشورهای دیگری در جهان عرب و مسلمان را تعمیق می‌بخشیم. این کشورها بیشتر و بیشتر درک می‌کنند که اسرائیل دشمن آن‌ها نیست. برعکس، اسرائیل یک هم‌پیمان باثبات است که خواهان تضمین آینده منطقه همراه با آنها می‌باشد.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها