کد خبر: 314318
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ۰۸:۳۰:۰۴
| |

رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره:

750 واحد رسمی پیچ و مهره در کشور فعالیت می‌کنند

مهری با بیان اینکه 750 واحد رسمی مجوزدار در تهران مشغول به فعالیت هستند، گفت: 150 واحد دیگر در حال تأسیس است.

750 واحد رسمی پیچ و مهره در کشور فعالیت می‌کنند
کد خبر: 314318
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ۰۸:۳۰:۰۴

اعتمادآنلاین| نورالدین مهری، رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره با بیان اینکه 750 واحد رسمی مجوزدار در تهران مشغول به فعالیت هستند، گفت: 150 واحد دیگر در حال تأسیس است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره تصریح کرد: در این صنف حدود 3 هزار نفر به صورت مستقیم و حدود 12 هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.

مهری درخصوص شایعات مبنی بر افزایش قیمت پیچ و مهره در بازار طی ماه‌های آینده گفت: افزایش قیمتی برای این صنف نداریم و این خبر کذب محض است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره با اشاره به اینکه پیچ و مهره یکی از پایه‌های اساسی صنعتی در کشور است، افزود: هیچ صنفی همانند پیچ و مهره از منظر تیراژ متنوع نیست.

مهری بیان کرد: صنف پیچ و مهره هم همانند سایر اصناف در جهت تحقق رونق تولید، گام‌های بلندی برداشته است که امیدواریم تا پایان سال محقق شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره یادآوری کرد: پیچ و مهره از نمونه اقلام به ظاهر ساده‌ای به شمار می‌رود که نقش آن به عنوان یک مکمل در تمام صنایع کشور حیاتی و بدیهی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره با تأکید بر همکاری بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان تصریح کرد: همکاری و تبادل نظر بین اعضای انجمن فعال تولیدکننده با توزیع‎کنندگان از جهت ایده پردازی، شناخت بازار و نیاز‌های مصرف کنندگان، چگونگی تولید، چرخش توزیع و غیره می‌تواند بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در بازار را حل کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها