کد خبر: 314826
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۱ ۱۶:۰۱:۱۰
| |

برنامه «ساری» برای «رونالدو»؛ تبدیل CR7 به CR9

«مائوریتسیو ساری» سرمربی جدید یوونتوس در ملاقاتی کوتاه با «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره تیمش اظهار داشت که قصد دارد وی را از CR7 به CR9 تبدیل کند.

برنامه «ساری» برای «رونالدو»؛ تبدیل CR7 به CR9
کد خبر: 314826
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۱ ۱۶:۰۱:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ ساری پس از به دست گرفتن سکان هدایت بانوی پیر زمان زیادی را هدر نداد و بلافاصله هیأت مدیره باشگاه را از مازاد بودن «مائورو ایکاردی» و «مارکینیوس» مطلع و در همین بین انتظارات خود را از رونالدو برای فصل آینده اعلام کرد.

ایده ساری این است که رونالدو را در مرکز خط هجومی تیمش قرار داده و برای بهره برداری حداکثری از توانایی‌های گلزنی وی، او را به یک مهاجم تمام عیار بدون ویژگی‌های دفاعی بدل کند.

رونالدو در فصل گذشته با ثبت پایین‌تر آمار گلزنی از فصل 2008 - 2009 به بعد، تنها 28 گل به ثمر رساند.

ساری قصد دارد تا زهر گلزنی را به رونالدو بازگرداند؛ فوق ستاره‌ای که خطوط دفاعی لالیگا را برای یک دهه به لرزه می‌انداخت و در این مدت تنها یک بار کمتر از 40 گل به ثمر رساند و آن هم به نخستین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو باز می‌گردد که آمار 33 گل را ثبت کرد. البته این آمار در مقایسه با نخستین فصل حضور کاپیتان پرتغالی‌ها در سری آ، پنج گل کمتر است.

از این رو، نقشه ساری این است تا تیمش را طوری سازماندهی کند که تا حد ممکن رونالدو را تغذیه کرده و به مرد پرتغالی نیز هشدار داده است که فصل آینده باید دست کم 40 گل به ثمر برساند؛ چالشی که رونالدو تمایل وافری به پذیرفتن و البته برآورده کردن آن دارد.

رکورد بیشترین گل زده در یک فصل در باشگاه یوونتوس همچنان با 35 گل (فصل 1925 - 26) در دست «فرنک هیرزر» است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها