کد خبر: 315640
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۰:۳۹:۰۰
| |

تهیه کننده دایره مینا به تماشای «جنایات و مکافات» نشست

شب گذشته بهمن فرمان آرا تهیه کننده و کارگردان آثار مهمی چون شازده احتجاب، خانه‌ای روی آب و بوی کافور عطر یاس به تماشای تئاتر جنایات و مکافات به کارگردانی رضا ثروتی و تهیه کننده گی ماهان حیدری نشست.

تهیه کننده دایره مینا به تماشای «جنایات و مکافات» نشست
کد خبر: 315640
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۰:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حضور فرمان آرا با استقبال تماشاگران و بازیگران تئاتر مواجه شد و وی در پایان نمایش به تبادل نقطه نظرات خود با گروه کارگردانی و بازیگران پرداخت. نمایش داستان دانشجویی به نام راسکولْنیکُف را روایت می‌کند که زن رباخواری را همراه با خواهرش، می‌کُشد و بعد از چند روز بیماری و بستری شدن در خانه هرکس را که می‌بیند می‌پندارد به او مظنون است و با این افکار کارش به جنون می‌رسد. در این بین او عاشق سونیا، دختری که به‌خاطر مشکلات مالی خانواده‌اش دست به تن‌فروشی زده بود، می‌شود. کارگردان این رابطه را به نشانه مِهر خداوندی به انسان خطاکار استفاده کرده‌است و همان عشق، نیروی رستگاری‌بخش است که از دریچه مذهب او را به رستگاری و پذیرش مکافات می رساند.

عکس1

بازیگران آخرین نمایش ثروتی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از ؛.


به گزارش اعتمادآنلاین،‎ آتیلا پسیانی،اصغر پیران، بهناز جعفری، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، مینا ساداتی، مهدی سلطانی، طناز طباطبایی

عوامل دیگر این نمایش عبارتند از ؛ جواد راهزانی ؛ دستیار تهیه ، رحیم ناظریان؛ دراماتورژ ، ایمان امیدواری؛ طراح گریم، سارا خالدی؛ طراح لباس، کسری پاشایی؛ طراح صدا و موسیقی، رشدی علیجی ؛ طراح نور ، آرش فصیح؛ مدیر برنامه ریزی، درنا مدنی؛ دستیار اول کارگردان، شیما مرادی؛ منشی صحنه، قاسم غضنفری؛ مدیر صحنه، محمد پناهی ؛ دکوراتور ، سحاب زریباف؛ عکاس، مهرداد متجلی؛ طراح لوگو ، پوستر و بروشور ؛ محمد حسین هوشمندی ؛ طراح گرافیک شهری و مجازی ، پیام قربانی؛ ساخت تیزر، آوازه شاهنواز ؛ فیلم پشت صحنه ، آرین امیر خان؛ مدیر تبلیغات مجازی و علی پاکزاد؛ مشاور رسانه‌ای.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها