کد خبر: 315772
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۱۴:۴۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید

در کنفرانس سالانه استپ چه می‌گذرد؟

استارت‌آپ‌های جوان حدود نیمی از شرکت‌های فعال دبی را تشکیل می‌دهند، امری که سبب شده این شهر جای خود را به عنوان مرکزی بین‌المللی برای کارآفرینی پیدا کند.

حجم ویدیو: 1.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو
کد خبر: 315772
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۱۴:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| استارت‌آپ‌های جوان حدود نیمی از شرکت‌های فعال دبی را تشکیل می‌دهند، امری که سبب شده این شهر جای خود را به عنوان مرکزی بین‌المللی برای کارآفرینی پیدا کند.

کنفرانس سالانه استپ (Step Conference) بزرگ‌ترین گرد‌همایی در نوع خود در منطقه خاورمیانه است. این کنفرانس میزبان برترین کارآفرینان، افراد خلاق و علاقه‌مندان فناوری است. بیش از 250 استارت‌آپ امسال در کنفرانس استپ حضور دارند.

عارف اهلی، مدیر برنامه‌ و بودجه سازمان سرمایه‌گذاری دبی، اعتقاد دارد اهمیت چنین شرکت‌هایی برای اقتصاد کشورش بسیار زیاد است.

استارت‌آپ یک کمپانی نوپاست که برای یک مساله راه‌حلی نوین ارائه می‌دهد.

بعضی افراد استارت‌آپ را فرهنگی نو برای بیان اندیشه‌های نو و ایجاد خلاقیت می‌دانند که هدف آن برطرف کردن مشکلات موجود است.

استیو بلنک، پروفسور دانشگاه استنفورد، استارت‌آ‌‌پ را سازمانی می‌داند که برای یافتن یک مدل کسب‌وکار مقیاس‌پذیر و تکرارپذیر تاسیس شده است.

آمارهای جهانی نشان می‌دهد از هر 100 استارت‌آپ 90 استارت‌آپ شکست خورده‌اند. از همه جالب‌تر اینکه از این 10 استارت‌آپ باقیمانده تنها یک مورد به اندازه استارت‌آپ‌های معروف و مشهوری از قبیل گوگل، فیس‌بوک و آمازون، موفق می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها