کد خبر: 316635
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۸ ۱۵:۱۵:۰۵
| |

دیلی‌بیست فرار و پناهندگی زن حاکم دبی به آلمان را تایید کرد

خبرگزاری آمریکایی دیلی‌بیست به نقل از منابع آگاه فرار «شاهزاده هَیَا»، خواهر پادشاه اردن و زن «محمد بن راشد آل مکتوم»، حاکم شهر دبی در امارات متحده عربی را تأیید کرد.

دیلی‌بیست فرار و پناهندگی زن حاکم دبی به آلمان را تایید کرد
کد خبر: 316635
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۸ ۱۵:۱۵:۰۵

اعتمادآنلاین| این خبرگزاری آمریکایی به نقل از منابع آگاه و اختصاصی خود، فرار «شاهزاده هَیَا»، خواهر پادشاه اردن و همسر «محمد بن راشد آل مکتوم»، حاکم شهر دبی در امارات متحده عربی را تأیید کرد.

این پایگاه نوشت که هیا چند هفته پیش به همراه دو فرزندش امارات را به مقصد آلمان ترک کرده و در این کشور خواستار پناهندگی شده است.

این هفته کاربر افشاگر اماراتی معروف به «ابوغانم» فاش کرد که زن بن راشد با همدستی، ولیعهد ابوظبی در کودتا نافرجام علیه «عبدالله دوم»، پادشاه اردن که برادر ناتنی هیا است، دست داشته و بعد از افشای این همدستی، او با کمک شوهرش فراری داده شده است تا مبادا امارات ابوظبی از این مسئله برای فشار علیه امارات دبی استفاده نکند.

دیلی بیست به نقل منابع خود می‌نویسد که به صورت اولیه دولت آلمان با اعطای پناهندگی سیاسی با هیا دختر ملک حسین موافقت کرده، ولی او تمایل دارد در لندن باقی بماند و در مکان امنی در انگلیس به زندگی خود ادامه دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها