کد خبر: 318607
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

دیدار رده‌بندی جام‌جهانی زنان؛ پیش‌بازی انگلیس و سوئد

هیچ‌کس تیم چهارم را به خاطر نخواهد آورد

نمایش تیم زنان انگلیس در فرانسه 2019 بدون شک میراث بزرگی را برای این تیم به‌ جا گذاشته است. حالا فوتبال زنان در این کشور از هر زمان دیگری محبوب‌تر است و بازی آخر آنها رکورد بیننده تلویزیونی را شکسته است. فیل نویل و نیمکت انگلیس برای پایانی شکوهمند در این تورنمنت خاطره‌انگیز نیاز به مدال برنز دارند.

هیچ‌کس تیم چهارم را به خاطر نخواهد آورد
کد خبر: 318607
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منیژه موذن- در حالی که آمریکا و هلند روز یکشنبه برای قهرمانی می‌جنگند، انگلیس و سوئد امروز برای دست یافتن به مدال برنز در نیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انگلیس که در مرحله نیمه‌نهایی در بازی دراماتیک با نتیجه 2-1 در مقابل آمریکا شکست خورد، حالا به دنبال از بین بردن تلخی حذف است. در بازی نیمه‌نهایی گلِ الن وایت مردود اعلام شد و استف هیوتن پنالتی خود را در دقایق پایانی از دست داد تا این تیم برای سومین بار پیاپی از راهیابی به فینال باز بماند.

با این وجود نمایش تیم زنان انگلیس در فرانسه 2019 بدون شک میراث بزرگی را برای این تیم به‌ جا گذاشته است. حالا فوتبال زنان در این کشور از هر زمان دیگری محبوب‌تر است و بازی آخر آنها رکورد بیننده تلویزیونی را شکسته است.

فیل نویل و نیمکت انگلیس برای پایانی شکوهمند در این تورنمنت خاطره‌انگیز نیاز به مدال برنز دارند. نویل تاکید کرده با ترکیب اصلی به میدان می‌رود، زیرا برای اثبات تلاش سخت خود به نتیجه خوب نیاز دارند. کارن کارنی بازیکن چلسی امشب در آلیانس ریویرای نیس با 144 بازی ملی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

این بازی همچنین برای الن وایت، ستاره انگلیس، بسیار مهم است. وایت می‌تواند با گلزنی در این بازی الکس مورگان آمریکایی را پشت سر بگذارد و کفش طلای جام جهانی را از آن خود کند.

در طرف دیگر میدان سوئد با شکست در مقابل قهرمان اروپا در دقایق پایانی حالا به دنبال مقام سوم است تا ثابت کند در فوتبال زنان حرفی برای گفتن دارد. آنها در این بازی فریدولینا رولفو را بار دیگر در اختیار دارند.

این اولین تقابل سوئد و انگلیس در جام‌جهانی زنان است و سوئد امیدوار است در بازی نزدیک بتواند تیم سوم جهان را شکست دهد. دو تیم به خوبی می‌دانند با پایان جام‌جهانی کسی تیم چهارم را به یاد نخواهد آورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها