کد خبر: 318620
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۰۹:۱۶:۰۰
| |

رژه روز استقلال ارتش ونزوئلا برگزار شد + تصاویر

ونزوئلا با برگزاری یک رژه نظامی روز استقلال خود را با حضور رئیس‌جمهوری این کشور برگزار کرد.

رژه روز استقلال ارتش ونزوئلا برگزار شد + تصاویر
کد خبر: 318620
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ ۰۹:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا یک روز پس از انتشار گزارش سازمان ملل درباره استفاده از جوخه‌های مرگ نیروهای امنیتی این کشور خواستار صلح در ونزوئلا شد.

رژه نظامی ونزوئلا برای برگزاری دویست و هشتمین سالگرد استقلال این کشور از اسپانیا برگزار شد. تمامی واحدهای نظامی، پلیس و سایر آژانس‌های امنیتی و گروه‌های مدنی همکار با دولت در این مراسم حضور داشتند. رئیس‌جمهوری ونزوئلا گفت که این رژه بیانگر انسجام، نظم، اتحاد و تنوع کامل و عالی در کشور است.

مادورو اظهار کرد: در روز 24 ژوئیه (دوم مرداد) برای محک زدن طرح‌های دفاعی کشور در برابر حملات مکرر آمریکا مانوری نظامی برگزار می‌شود.

این رئیس‌جمهوری سوسیالیست ونزوئلا گفت: باید آماده باشیم. من دستور برگزاری رزمایشی در 24 ژوئیه را برای بزرگداشت سیمون بولیوار و به مناسبت تشکیل نیروی دریایی بولیوار داده‌ام.

مادورو درباره این رزمایش‌ها که سطح و گروه‌های شرکت‌کننده در آن را مشخص نکرد گفت، این رزمایش‌ها محکی برای طرح‌های دفاع ملی در دریاها، رودها و مرزهای ما هستند.

در همین حال، خوان گوایدو، رهبری اپوزیسیون ونزوئلا یک راهپیمایی را در تلاش برای به چالش کشیدن مادورو به راه انداخت و خواستار پایان دیکتاتوری مادورو شد.

او گفت: امروز در ونزوئلا هر کسی که از این دیکتاتوری حمایت کند، باید بداند که همدست نقض حقوق بشر است. به ارتش تاکید دارم که به جنبش ما ملحق شود.

ارتش ونزوئلا

ارتش ونزوئلا

ارتش ونزوئلا

ارتش ونزوئلا

ارتش ونزوئلا

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها