کد خبر: 319024
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۱۳:۵۹:۳۶
| |

دبیران علمی کتاب سال و جایزه جهانی کتاب انتخاب شدند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه دبیران علمی سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال را منصوب کرد.

دبیران علمی کتاب سال و جایزه جهانی کتاب انتخاب شدند
کد خبر: 319024
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۱۳:۵۹:۳۶

اعتمادآنلاین| سیدعباس صالحی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد را به عنوان دبیر علمی سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.


در حکم وزیر ارشاد آمده است:


«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های کتاب، فرهنگ و پژوهش به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.


امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاری اندیشمندان و صاحب‌نظران و اهالی‌قلم و نشر، در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی، موفق و موید باشید.»


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکمی احمدعلی حیدری را به عنوان دبیر علمی بیست و هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال منصوب کرد.


در حکم صالحی آمده است:


«نظر به تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های علمی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی بیست و هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.


امید است با عنایت الهی و بهره‌گیری از دیدگاه‌های صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر که نقش مهمی در دیپلماسی فرهنگی دارد، بیش از گذشته زمینه‌ساز رشد و تعالی جامعه فرهنگی و علمی ایران و جهان شود.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها